03 de octubre de 2019
03.10.2019
NOVETAT

Potència, esportivitat i màxima eficiència

La gamma SUV compacta de la marca francesa es reforça amb aquesta nova variant equipada amb un sistema de propulsió híbrid de 300 cv i tracció a les quatre rodes

03.10.2019 | 12:03
El Peugeot 3008 s'ha convertit en un dels grans protagonistes del mercat SUV a Europa gràcies a les més de 700.000 unitats venudes des del seu llançament l'any 2016. Un èxit que pretén consolidar amb l'arribada de dues noves versions híbrides de 225 i 300 cv.

El 3008 s'ha consolidat de manera clara com un dels models més consolidats de la gamma SUV de Peugeot. La marca francesa ha dipositat gran part de la seva confiança en aquest model compacte per convertir-se en un dels principals referents de l'imparable mercat crossover.
Una posició de protagonisme que ara es reforça amb l'arribada de la versió Hybrid4. Es tracta d'un model que combina els «ingredients» més de moda del sector de l'automoció. D'una banda, el SUV compacte de la marca del lleó re­corre a la tecnologia híbrida com a sistema de propulsió.
Es tracta d'un enginyós sistema que combina fins a tres motoritzacions per aconseguir una potència total de 300 cv amb una destacable eficiència. Aquestes xifres doten el 3008 d'una marcada esportivitat acompanyada d'un excel·lent comportament dinàmic gràcies a la tracció a les quatre rodes.

Gasolina + electricitat

El sistema Hybrid4 emprat en el 3008 recorre al motor de gasolina PureTech de 200 cv amb dos propulsors elèctrics, que són els encarregats de gestionar la tracció total. Un d'ells està acoblat a la caixa de canvis automàtica e-EAT8 i, amb 110 cv, s'encarrega de moure les rodes davanteres. El segon propulsor elèctric està situat a l'eix posterior i proporciona 112 cv. La combinació d'aquests tres motors té com a resultat una potència total de 300 cv, amb la qual cosa el 3008 GT Hybrid4 pot presumir de ser el model més potent i dinàmic del catàleg SUV francès, amb una acceleració de 0 a 100 km/h en 5,9 segons.

D'altra banda, la capacitat de la bateria és de 13,2 kWh, la qual cosa assegura una autonomia de 59 quilòmetres en mode 100% elèctric. Per a la seva re­càrrega total, i sempre que fem servir un wallbox, es necessita 1 hora i 45 minuts. En matèria d'emissions, el 3008 Hybrid4 destaca per homologar uns ajustats valors de només 29 gr/km de CO2.

Disponible al mercat a partir del proper mes d'octubre, aquesta motorització Hybrid4 es vincula únicament a l'acabat GT. A més, gaudeix d'especificacions d'equipament exclusives, com la tapisseria d'Alcantara Gris Greval acompa­nyada d'ornaments en fusta de roure envellida d'acabat gris. També ofereix diverses ajudes a la conducció, com el control de creuer adaptatiu amb funció Stop & Go i l'assistent de canvi de carril.

Aquesta primera proposta híbrida del 3008 es completarà durant la primavera de 2020 amb una versió 4x2 amb 225 cv.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook