La nova imatge de Peugeot ja es pot veure per les carreteres, i ho fa presidint la calandra del nou 308. La marca francesa ha presentat la nova generació del seu model compacte del segment C, un cotxe que arriba al mercat espanyol presentant d’entrada dues carrosseries (berlina i familiar SW) i cinc motoritzacions (dues d’elles híbrides endollables). De cara al 2023 s’espera una versió 100% elèctrica que millorarà les vendes del model, que fins ara ha fabricat més d’1,3 milions d’unitats.

El 308 berlina fa 4,36 metres de longitud (4,64 per a la versió familiar), 1,85 metres d’amplada i 1,44 metres d’altura, mentre que el maleter de la versió berlina és de 412 litres i el del model familiar de 608 litres.

A més, en el cas de les motoritzacions híbrides endollables la capacitat es veu lleugerament reduïda, amb 361 i 548 litres, respectivament.

Al seu interior destaca el famós iCockpit de nova generació. Aquesta proposta de quadre d’instruments triomfa a Peugeot des de l’any 2008, i fins ara cinc models l’han incorporat. En aquesta ocasió l’iCockpit presenta tecnologia 3D i afegeix una càrrega digital interessant. La gamma de motors que ofereixen tant el 308 berlina com la carrosseria SW és la mateixa. En gasolina es presenta amb dues potències, una de 110 i una altra de 130 CV (aquesta darrera amb combinació de canvi manual o automàtic EAT8), mentre que en dièsel s’ofereix amb una única potència de 130 CV.

La gamma híbrida endollable la formen un conjunt de motors amb 180 CV o 225 CV, oferint una autonomia en mode 100% elèctric de 60 i 59 quilòmetres, respectivament. La marca no ho ha confirmat oficialment, però gairebé paral·lelament a l’arribada de la versió 100% elèctrica prevista per d’aquí a dos anys es podria anunciar una de benzina amb aproximadament 300 CV de potència.