Després de revelar-se fa uns dies la imatge del nou Peugeot e-3008 100% elèctric, ja coneixem tota la informació sobre el nou SUV de la signatura francesa. Les fotos que es van filtrar dies enrere ja van avançar el disseny d’aquest model, que com era d’esperar manté el concepte de SUV Fastback que tant està emprant-se tant a Peugeot com a la resta del Grup Stellantis.
En la imatge exterior del 3008 criden l’atenció els nous fars davanters súper esquinçats i en una posició molt elevada, i que es fan coincidir amb les clàssiques arpes del lleó de Peugeot en forma descendent per a dibuixar les tres llums diürnes a cada costat de la gran graella frontal.
En el seu interior els 2,73 m. de batalla el doten d’un ampli espai amb unes posicions còmodes, tant per al conductor com per als acompanyants. Com no podia ser d’una altra manera, es recorre al concepte i-Cockpit de Peugeot, però en un nou disseny panoràmic. Trobem una instrumentació que en aquesta ocasió s’incrusta en un panell corb de 21’’ que comparteix espai amb la pantalla central de infoentretenimient. Tot aquest conjunt digital es completa amb un modern Head-Up Display.
Nova plataforma
Com ja és habitual en moltes marques els nous vehicles neixen directament com a vehicles elèctrics per a després adoptar sobre aquesta base altres motors de combustió.
Aquest és el cas de l’e-3008, que és el primer cotxe construït sobre la nova plataforma STLA Medium, que a poc a poc reemplaçarà la famosa EMP2. En aquest cas, el e-3008 compta amb una bateria de 73 kWh i 525 km d’autonomia, amb dues opción de potència: 210 CV i 2 rodes motrius i 320 CV i tracció a les 4 rodes. L’última opció té una potència de 230 CV, una bateria de 98 kWh i 2 rodes motrius amb una autonomia de 700 km.