La Bisbal d'Empordà - C-66 | És la quarta millor valorada de les 28 analitzades pel RACC. Suspèn notablement en Adequació urbana: no compta amb un mínim d'arbrat i d'elements de mobiliari urbà. També hauria d'incorporar elements de moderació de trànsit, millorar les voreres i alternar l'ús de semàfors amb passos de vianants elevats. Destaca en seguretat viària
RACC
La Bisbal d'Empordà - C-66 | És la quarta millor valorada de les 28 analitzades pel RACC. Suspèn notablement en Adequació urbana: no compta amb un mínim d'arbrat i d'elements de mobiliari urbà. També hauria d'incorporar elements de moderació de trànsit, millorar les voreres i alternar l'ús de semàfors amb passos de vianants elevats. Destaca en seguretat viària
RACC
La Bisbal d'Empordà - C-66 | És la quarta millor valorada de les 28 analitzades pel RACC. Suspèn notablement en Adequació urbana: no compta amb un mínim d'arbrat i d'elements de mobiliari urbà. També hauria d'incorporar elements de moderació de trànsit, millorar les voreres i alternar l'ús de semàfors amb passos de vianants elevats. Destaca en seguretat viària
RACC
La Bisbal d'Empordà - C-66 | És la quarta millor valorada de les 28 analitzades pel RACC. Suspèn notablement en Adequació urbana: no compta amb un mínim d'arbrat i d'elements de mobiliari urbà. També hauria d'incorporar elements de moderació de trànsit, millorar les voreres i alternar l'ús de semàfors amb passos de vianants elevats. Destaca en seguretat viària
RACC
La Jonquera - N-II | Està entre les pitjor valorades de Catalunya. Els passos de vianants estan massa espaiats, hi ha manca de vorera, el transport públic és insuficient, no hi ha infraestructura per bicicletes, i l'excés de vehicles pesants genera inseguretat. Quasi el 25% dels vehicles excedeixen en més d’un 10% el límit de velocitat.
RACC
La Jonquera - N-II | Està entre les pitjor valorades de Catalunya. Els passos de vianants estan massa espaiats, hi ha manca de vorera, el transport públic és insuficient, no hi ha infraestructura per bicicletes, i l'excés de vehicles pesants genera inseguretat. Quasi el 25% dels vehicles excedeixen en més d’un 10% el límit de velocitat.
RACC
La Jonquera - N-II | Està entre les pitjor valorades de Catalunya. Els passos de vianants estan massa espaiats, hi ha manca de vorera, el transport públic és insuficient, no hi ha infraestructura per bicicletes, i l'excés de vehicles pesants genera inseguretat. Quasi el 25% dels vehicles excedeixen en més d’un 10% el límit de velocitat.
RACC
La Jonquera - N-II | Està entre les pitjor valorades de Catalunya. Els passos de vianants estan massa espaiats, hi ha manca de vorera, el transport públic és insuficient, no hi ha infraestructura per bicicletes, i l'excés de vehicles pesants genera inseguretat. Quasi el 25% dels vehicles excedeixen en més d’un 10% el límit de velocitat.
RACC
La Jonquera - N-II | Està entre les pitjor valorades de Catalunya. Els passos de vianants estan massa espaiats, hi ha manca de vorera, el transport públic és insuficient, no hi ha infraestructura per bicicletes, i l'excés de vehicles pesants genera inseguretat. Quasi el 25% dels vehicles excedeixen en més d’un 10% el límit de velocitat.
RACC
Lloret de Mar - GI-682 | Té la segona millor puntuació de tota l'auditoria en els factors Mobilitat i Seguretat viària. Ha de millorar en transport públic, la il·luminació, l'oferta de carril bici, la presència d'arbrat i mobiliari urbà, i l'elevat número de vehicles pesants.
RACC
Lloret de Mar - GI-682 | Té la segona millor puntuació de tota l'auditoria en els factors Mobilitat i Seguretat viària. Ha de millorar en transport públic, la il·luminació, l'oferta de carril bici, la presència d'arbrat i mobiliari urbà, i l'elevat número de vehicles pesants.
RACC
Lloret de Mar - GI-682 | Té la segona millor puntuació de tota l'auditoria en els factors Mobilitat i Seguretat viària. Ha de millorar en transport públic, la il·luminació, l'oferta de carril bici, la presència d'arbrat i mobiliari urbà, i l'elevat número de vehicles pesants.
RACC
Lloret de Mar - GI-682 | Té la segona millor puntuació de tota l'auditoria en els factors Mobilitat i Seguretat viària. Ha de millorar en transport públic, la il·luminació, l'oferta de carril bici, la presència d'arbrat i mobiliari urbà, i l'elevat número de vehicles pesants.
RACC
Sant Feliu de Guíxols - GI-682 | Suspèn en adequació urbana (falta mobiliari urbà i arbrat), cal eixamplar les voreres i millorar la il·luminació en alguns trams, falten més elements per fer complir el límit de velocitat, i millorar el manteniment i senyalització dels passos de vianants.
RACC
Sant Feliu de Guíxols - GI-682 | Suspèn en adequació urbana (falta mobiliari urbà i arbrat), cal eixamplar les voreres i millorar la il·luminació en alguns trams, falten més elements per fer complir el límit de velocitat, i millorar el manteniment i senyalització dels passos de vianants.
RACC
Sant Feliu de Guíxols - GI-682 | Suspèn en adequació urbana (falta mobiliari urbà i arbrat), cal eixamplar les voreres i millorar la il·luminació en alguns trams, falten més elements per fer complir el límit de velocitat, i millorar el manteniment i senyalització dels passos de vianants.