- Multimèdia
- Serveis
- Classificats
Veure més galeries relacionades
Diari de Girona
Veure galeria >El Carrilet entre Girona i Sant Feliu de Guíxols va fer el seu últim viatge el 10 d'abril de 1969. Poc després faria el seu últim trajecte el Carrilet entre Girona i Olot (15 de juliol de 1969). Passava a la història d'aquesta manera la que havia estat l'època daurada del ferrocarril a les comarques gironines, que va arrencar a mitjans del segle XIX i que va viure els seus moments de màxima esplendor a finals d'aquell segle i en les primeres dècades del segle XX, amb uns trens que es van incorporar al paisatge quotidià de diverses generacions de gironins i que van afavorir les relacions comercials, industrials i socials a la zona.
Ajuntament de Girona. CRDI (Narcís Sans Prats)
El Carrilet entre Girona i Sant Feliu de Guíxols va fer el seu últim viatge el 10 d'abril de 1969. Poc després faria el seu últim trajecte el Carrilet entre Girona i Olot (15 de juliol de 1969). Passava a la història d'aquesta manera la que havia estat l'època daurada del ferrocarril a les comarques gironines, que va arrencar a mitjans del segle XIX i que va viure els seus moments de màxima esplendor a finals d'aquell segle i en les primeres dècades del segle XX, amb uns trens que es van incorporar al paisatge quotidià de diverses generacions de gironins i que van afavorir les relacions comercials, industrials i socials a la zona.
Ajuntament de Girona. CRDI (Josep Buil Mayral)
El Carrilet entre Girona i Sant Feliu de Guíxols va fer el seu últim viatge el 10 d'abril de 1969. Poc després faria el seu últim trajecte el Carrilet entre Girona i Olot (15 de juliol de 1969). Passava a la història d'aquesta manera la que havia estat l'època daurada del ferrocarril a les comarques gironines, que va arrencar a mitjans del segle XIX i que va viure els seus moments de màxima esplendor a finals d'aquell segle i en les primeres dècades del segle XX, amb uns trens que es van incorporar al paisatge quotidià de diverses generacions de gironins i que van afavorir les relacions comercials, industrials i socials a la zona.
Ajuntament de Girona. CRDI (Josep Buil Mayral)
El Carrilet entre Girona i Sant Feliu de Guíxols va fer el seu últim viatge el 10 d'abril de 1969. Poc després faria el seu últim trajecte el Carrilet entre Girona i Olot (15 de juliol de 1969). Passava a la història d'aquesta manera la que havia estat l'època daurada del ferrocarril a les comarques gironines, que va arrencar a mitjans del segle XIX i que va viure els seus moments de màxima esplendor a finals d'aquell segle i en les primeres dècades del segle XX, amb uns trens que es van incorporar al paisatge quotidià de diverses generacions de gironins i que van afavorir les relacions comercials, industrials i socials a la zona.
Ajuntament de Girona. CRDI (Salvador Crescenti Miró)
El Carrilet entre Girona i Sant Feliu de Guíxols va fer el seu últim viatge el 10 d'abril de 1969. Poc després faria el seu últim trajecte el Carrilet entre Girona i Olot (15 de juliol de 1969). Passava a la història d'aquesta manera la que havia estat l'època daurada del ferrocarril a les comarques gironines, que va arrencar a mitjans del segle XIX i que va viure els seus moments de màxima esplendor a finals d'aquell segle i en les primeres dècades del segle XX, amb uns trens que es van incorporar al paisatge quotidià de diverses generacions de gironins i que van afavorir les relacions comercials, industrials i socials a la zona.
Ajuntament de Girona. CRDI (Salvador Crescenti Miró)
El Carrilet entre Girona i Sant Feliu de Guíxols va fer el seu últim viatge el 10 d'abril de 1969. Poc després faria el seu últim trajecte el Carrilet entre Girona i Olot (15 de juliol de 1969). Passava a la història d'aquesta manera la que havia estat l'època daurada del ferrocarril a les comarques gironines, que va arrencar a mitjans del segle XIX i que va viure els seus moments de màxima esplendor a finals d'aquell segle i en les primeres dècades del segle XX, amb uns trens que es van incorporar al paisatge quotidià de diverses generacions de gironins i que van afavorir les relacions comercials, industrials i socials a la zona.
Ajuntament de Girona. CRDI (Salvador Crescenti Miró)
El Carrilet entre Girona i Sant Feliu de Guíxols va fer el seu últim viatge el 10 d'abril de 1969. Poc després faria el seu últim trajecte el Carrilet entre Girona i Olot (15 de juliol de 1969). Passava a la història d'aquesta manera la que havia estat l'època daurada del ferrocarril a les comarques gironines, que va arrencar a mitjans del segle XIX i que va viure els seus moments de màxima esplendor a finals d'aquell segle i en les primeres dècades del segle XX, amb uns trens que es van incorporar al paisatge quotidià de diverses generacions de gironins i que van afavorir les relacions comercials, industrials i socials a la zona.
Ajuntament de Girona. CRDI (Salvador Crescenti Miró)
El Carrilet entre Girona i Sant Feliu de Guíxols va fer el seu últim viatge el 10 d'abril de 1969. Poc després faria el seu últim trajecte el Carrilet entre Girona i Olot (15 de juliol de 1969). Passava a la història d'aquesta manera la que havia estat l'època daurada del ferrocarril a les comarques gironines, que va arrencar a mitjans del segle XIX i que va viure els seus moments de màxima esplendor a finals d'aquell segle i en les primeres dècades del segle XX, amb uns trens que es van incorporar al paisatge quotidià de diverses generacions de gironins i que van afavorir les relacions comercials, industrials i socials a la zona.
Ajuntament de Girona. CRDI (Salvador Crescenti Miró)
El Carrilet entre Girona i Sant Feliu de Guíxols va fer el seu últim viatge el 10 d'abril de 1969. Poc després faria el seu últim trajecte el Carrilet entre Girona i Olot (15 de juliol de 1969). Passava a la història d'aquesta manera la que havia estat l'època daurada del ferrocarril a les comarques gironines, que va arrencar a mitjans del segle XIX i que va viure els seus moments de màxima esplendor a finals d'aquell segle i en les primeres dècades del segle XX, amb uns trens que es van incorporar al paisatge quotidià de diverses generacions de gironins i que van afavorir les relacions comercials, industrials i socials a la zona.
Ajuntament de Girona. CRDI (Autor desconegut)
El Carrilet entre Girona i Sant Feliu de Guíxols va fer el seu últim viatge el 10 d'abril de 1969. Poc després faria el seu últim trajecte el Carrilet entre Girona i Olot (15 de juliol de 1969). Passava a la història d'aquesta manera la que havia estat l'època daurada del ferrocarril a les comarques gironines, que va arrencar a mitjans del segle XIX i que va viure els seus moments de màxima esplendor a finals d'aquell segle i en les primeres dècades del segle XX, amb uns trens que es van incorporar al paisatge quotidià de diverses generacions de gironins i que van afavorir les relacions comercials, industrials i socials a la zona.
El Carrilet entre Girona i Sant Feliu de Guíxols va fer el seu últim viatge el 10 d'abril de 1969. Poc després faria el seu últim trajecte el Carrilet entre Girona i Olot (15 de juliol de 1969). Passava a la història d'aquesta manera la que havia estat l'època daurada del ferrocarril a les comarques gironines, que va arrencar a mitjans del segle XIX i que va viure els seus moments de màxima esplendor a finals d'aquell segle i en les primeres dècades del segle XX, amb uns trens que es van incorporar al paisatge quotidià de diverses generacions de gironins i que van afavorir les relacions comercials, industrials i socials a la zona.
Arxiu Municipal de Santa Cristina d'Aro
El Carrilet entre Girona i Sant Feliu de Guíxols va fer el seu últim viatge el 10 d'abril de 1969. Poc després faria el seu últim trajecte el Carrilet entre Girona i Olot (15 de juliol de 1969). Passava a la història d'aquesta manera la que havia estat l'època daurada del ferrocarril a les comarques gironines, que va arrencar a mitjans del segle XIX i que va viure els seus moments de màxima esplendor a finals d'aquell segle i en les primeres dècades del segle XX, amb uns trens que es van incorporar al paisatge quotidià de diverses generacions de gironins i que van afavorir les relacions comercials, industrials i socials a la zona.
Arxiu Municipal de Santa Cristina d'Aro
El Carrilet entre Girona i Sant Feliu de Guíxols va fer el seu últim viatge el 10 d'abril de 1969. Poc després faria el seu últim trajecte el Carrilet entre Girona i Olot (15 de juliol de 1969). Passava a la història d'aquesta manera la que havia estat l'època daurada del ferrocarril a les comarques gironines, que va arrencar a mitjans del segle XIX i que va viure els seus moments de màxima esplendor a finals d'aquell segle i en les primeres dècades del segle XX, amb uns trens que es van incorporar al paisatge quotidià de diverses generacions de gironins i que van afavorir les relacions comercials, industrials i socials a la zona.
AMSFG. Col·lecció Espuña-Ibáñez (autoria desconeguda)
El Carrilet entre Girona i Sant Feliu de Guíxols va fer el seu últim viatge el 10 d'abril de 1969. Poc després faria el seu últim trajecte el Carrilet entre Girona i Olot (15 de juliol de 1969). Passava a la història d'aquesta manera la que havia estat l'època daurada del ferrocarril a les comarques gironines, que va arrencar a mitjans del segle XIX i que va viure els seus moments de màxima esplendor a finals d'aquell segle i en les primeres dècades del segle XX, amb uns trens que es van incorporar al paisatge quotidià de diverses generacions de gironins i que van afavorir les relacions comercials, industrials i socials a la zona.
AMSFG. Col·lecció Salvador Guebara (autoria desconeguda)
El Carrilet entre Girona i Sant Feliu de Guíxols va fer el seu últim viatge el 10 d'abril de 1969. Poc després faria el seu últim trajecte el Carrilet entre Girona i Olot (15 de juliol de 1969). Passava a la història d'aquesta manera la que havia estat l'època daurada del ferrocarril a les comarques gironines, que va arrencar a mitjans del segle XIX i que va viure els seus moments de màxima esplendor a finals d'aquell segle i en les primeres dècades del segle XX, amb uns trens que es van incorporar al paisatge quotidià de diverses generacions de gironins i que van afavorir les relacions comercials, industrials i socials a la zona.
AMSFG. Col·lecció Salvador Guebara (autoria desconeguda)
El Carrilet entre Girona i Sant Feliu de Guíxols va fer el seu últim viatge el 10 d'abril de 1969. Poc després faria el seu últim trajecte el Carrilet entre Girona i Olot (15 de juliol de 1969). Passava a la història d'aquesta manera la que havia estat l'època daurada del ferrocarril a les comarques gironines, que va arrencar a mitjans del segle XIX i que va viure els seus moments de màxima esplendor a finals d'aquell segle i en les primeres dècades del segle XX, amb uns trens que es van incorporar al paisatge quotidià de diverses generacions de gironins i que van afavorir les relacions comercials, industrials i socials a la zona.
Col·lecció EspuñaIbáñez (autoria desconeguda)
El Carrilet entre Girona i Sant Feliu de Guíxols va fer el seu últim viatge el 10 d'abril de 1969. Poc després faria el seu últim trajecte el Carrilet entre Girona i Olot (15 de juliol de 1969). Passava a la història d'aquesta manera la que havia estat l'època daurada del ferrocarril a les comarques gironines, que va arrencar a mitjans del segle XIX i que va viure els seus moments de màxima esplendor a finals d'aquell segle i en les primeres dècades del segle XX, amb uns trens que es van incorporar al paisatge quotidià de diverses generacions de gironins i que van afavorir les relacions comercials, industrials i socials a la zona.
AMSFG. Col·lecció EspuñaIbáñez (autoria desconeguda)
El Carrilet entre Girona i Sant Feliu de Guíxols va fer el seu últim viatge el 10 d'abril de 1969. Poc després faria el seu últim trajecte el Carrilet entre Girona i Olot (15 de juliol de 1969). Passava a la història d'aquesta manera la que havia estat l'època daurada del ferrocarril a les comarques gironines, que va arrencar a mitjans del segle XIX i que va viure els seus moments de màxima esplendor a finals d'aquell segle i en les primeres dècades del segle XX, amb uns trens que es van incorporar al paisatge quotidià de diverses generacions de gironins i que van afavorir les relacions comercials, industrials i socials a la zona.
AMSFG. Col·lecció Espuña-Ibáñez (autoria desconeguda)
El Carrilet entre Girona i Sant Feliu de Guíxols va fer el seu últim viatge el 10 d'abril de 1969. Poc després faria el seu últim trajecte el Carrilet entre Girona i Olot (15 de juliol de 1969). Passava a la història d'aquesta manera la que havia estat l'època daurada del ferrocarril a les comarques gironines, que va arrencar a mitjans del segle XIX i que va viure els seus moments de màxima esplendor a finals d'aquell segle i en les primeres dècades del segle XX, amb uns trens que es van incorporar al paisatge quotidià de diverses generacions de gironins i que van afavorir les relacions comercials, industrials i socials a la zona.
Arxiu Municipal de Sant Feliu de Guíxols
El Carrilet entre Girona i Sant Feliu de Guíxols va fer el seu últim viatge el 10 d'abril de 1969. Poc després faria el seu últim trajecte el Carrilet entre Girona i Olot (15 de juliol de 1969). Passava a la història d'aquesta manera la que havia estat l'època daurada del ferrocarril a les comarques gironines, que va arrencar a mitjans del segle XIX i que va viure els seus moments de màxima esplendor a finals d'aquell segle i en les primeres dècades del segle XX, amb uns trens que es van incorporar al paisatge quotidià de diverses generacions de gironins i que van afavorir les relacions comercials, industrials i socials a la zona.
AMSFG. Fons Jordi Budó (autoria desconeguda)
El Carrilet entre Girona i Sant Feliu de Guíxols va fer el seu últim viatge el 10 d'abril de 1969. Poc després faria el seu últim trajecte el Carrilet entre Girona i Olot (15 de juliol de 1969). Passava a la història d'aquesta manera la que havia estat l'època daurada del ferrocarril a les comarques gironines, que va arrencar a mitjans del segle XIX i que va viure els seus moments de màxima esplendor a finals d'aquell segle i en les primeres dècades del segle XX, amb uns trens que es van incorporar al paisatge quotidià de diverses generacions de gironins i que van afavorir les relacions comercials, industrials i socials a la zona.
AMSFG. Fons Jordi Budó (autoria: Jordi Budó)
El Carrilet entre Girona i Sant Feliu de Guíxols va fer el seu últim viatge el 10 d'abril de 1969. Poc després faria el seu últim trajecte el Carrilet entre Girona i Olot (15 de juliol de 1969). Passava a la història d'aquesta manera la que havia estat l'època daurada del ferrocarril a les comarques gironines, que va arrencar a mitjans del segle XIX i que va viure els seus moments de màxima esplendor a finals d'aquell segle i en les primeres dècades del segle XX, amb uns trens que es van incorporar al paisatge quotidià de diverses generacions de gironins i que van afavorir les relacions comercials, industrials i socials a la zona.
AMSFG. Fons Joan Soler (autoria desconeguda)
El Carrilet entre Girona i Sant Feliu de Guíxols va fer el seu últim viatge el 10 d'abril de 1969. Poc després faria el seu últim trajecte el Carrilet entre Girona i Olot (15 de juliol de 1969). Passava a la història d'aquesta manera la que havia estat l'època daurada del ferrocarril a les comarques gironines, que va arrencar a mitjans del segle XIX i que va viure els seus moments de màxima esplendor a finals d'aquell segle i en les primeres dècades del segle XX, amb uns trens que es van incorporar al paisatge quotidià de diverses generacions de gironins i que van afavorir les relacions comercials, industrials i socials a la zona.
AMSFG. Col·lecció Municipal d’Imatges (autoria desconeguda / editor ATV)
El Carrilet entre Girona i Sant Feliu de Guíxols va fer el seu últim viatge el 10 d'abril de 1969. Poc després faria el seu últim trajecte el Carrilet entre Girona i Olot (15 de juliol de 1969). Passava a la història d'aquesta manera la que havia estat l'època daurada del ferrocarril a les comarques gironines, que va arrencar a mitjans del segle XIX i que va viure els seus moments de màxima esplendor a finals d'aquell segle i en les primeres dècades del segle XX, amb uns trens que es van incorporar al paisatge quotidià de diverses generacions de gironins i que van afavorir les relacions comercials, industrials i socials a la zona.
AMSFG. Col·lecció Municipal d’Imatges (autoria desconeguda / editor ATV)
El Carrilet entre Girona i Sant Feliu de Guíxols va fer el seu últim viatge el 10 d'abril de 1969. Poc després faria el seu últim trajecte el Carrilet entre Girona i Olot (15 de juliol de 1969). Passava a la història d'aquesta manera la que havia estat l'època daurada del ferrocarril a les comarques gironines, que va arrencar a mitjans del segle XIX i que va viure els seus moments de màxima esplendor a finals d'aquell segle i en les primeres dècades del segle XX, amb uns trens que es van incorporar al paisatge quotidià de diverses generacions de gironins i que van afavorir les relacions comercials, industrials i socials a la zona.
AMSFG. Col·lecció Espuña-Ibáñez (autoria desconeguda)
El Carrilet entre Girona i Sant Feliu de Guíxols va fer el seu últim viatge el 10 d'abril de 1969. Poc després faria el seu últim trajecte el Carrilet entre Girona i Olot (15 de juliol de 1969). Passava a la història d'aquesta manera la que havia estat l'època daurada del ferrocarril a les comarques gironines, que va arrencar a mitjans del segle XIX i que va viure els seus moments de màxima esplendor a finals d'aquell segle i en les primeres dècades del segle XX, amb uns trens que es van incorporar al paisatge quotidià de diverses generacions de gironins i que van afavorir les relacions comercials, industrials i socials a la zona.
AMSFG. Col·lecció EspuñaIbáñez (autoria desconeguda)
El Carrilet entre Girona i Sant Feliu de Guíxols va fer el seu últim viatge el 10 d'abril de 1969. Poc després faria el seu últim trajecte el Carrilet entre Girona i Olot (15 de juliol de 1969). Passava a la història d'aquesta manera la que havia estat l'època daurada del ferrocarril a les comarques gironines, que va arrencar a mitjans del segle XIX i que va viure els seus moments de màxima esplendor a finals d'aquell segle i en les primeres dècades del segle XX, amb uns trens que es van incorporar al paisatge quotidià de diverses generacions de gironins i que van afavorir les relacions comercials, industrials i socials a la zona.
AMSFG. Col·lecció Espuña-Ibáñez (autoria desconeguda)
El Carrilet entre Girona i Sant Feliu de Guíxols va fer el seu últim viatge el 10 d'abril de 1969. Poc després faria el seu últim trajecte el Carrilet entre Girona i Olot (15 de juliol de 1969). Passava a la història d'aquesta manera la que havia estat l'època daurada del ferrocarril a les comarques gironines, que va arrencar a mitjans del segle XIX i que va viure els seus moments de màxima esplendor a finals d'aquell segle i en les primeres dècades del segle XX, amb uns trens que es van incorporar al paisatge quotidià de diverses generacions de gironins i que van afavorir les relacions comercials, industrials i socials a la zona.
AMSFG. Col·lecció Municipal d’Imatges (autoria desconeguda)
El Carrilet entre Girona i Sant Feliu de Guíxols va fer el seu últim viatge el 10 d'abril de 1969. Poc després faria el seu últim trajecte el Carrilet entre Girona i Olot (15 de juliol de 1969). Passava a la història d'aquesta manera la que havia estat l'època daurada del ferrocarril a les comarques gironines, que va arrencar a mitjans del segle XIX i que va viure els seus moments de màxima esplendor a finals d'aquell segle i en les primeres dècades del segle XX, amb uns trens que es van incorporar al paisatge quotidià de diverses generacions de gironins i que van afavorir les relacions comercials, industrials i socials a la zona.
AMSFG. Col·lecció Municipal d’Imatges (autoria desconeguda)
El Carrilet entre Girona i Sant Feliu de Guíxols va fer el seu últim viatge el 10 d'abril de 1969. Poc després faria el seu últim trajecte el Carrilet entre Girona i Olot (15 de juliol de 1969). Passava a la història d'aquesta manera la que havia estat l'època daurada del ferrocarril a les comarques gironines, que va arrencar a mitjans del segle XIX i que va viure els seus moments de màxima esplendor a finals d'aquell segle i en les primeres dècades del segle XX, amb uns trens que es van incorporar al paisatge quotidià de diverses generacions de gironins i que van afavorir les relacions comercials, industrials i socials a la zona.
AMSFG. Col·lecció Municipal d’Imatges (autoria desconeguda)
El Carrilet entre Girona i Sant Feliu de Guíxols va fer el seu últim viatge el 10 d'abril de 1969. Poc després faria el seu últim trajecte el Carrilet entre Girona i Olot (15 de juliol de 1969). Passava a la història d'aquesta manera la que havia estat l'època daurada del ferrocarril a les comarques gironines, que va arrencar a mitjans del segle XIX i que va viure els seus moments de màxima esplendor a finals d'aquell segle i en les primeres dècades del segle XX, amb uns trens que es van incorporar al paisatge quotidià de diverses generacions de gironins i que van afavorir les relacions comercials, industrials i socials a la zona.
AMSFG. Col·lecció Municipal d’Imatges (autoria desconeguda)
El Carrilet entre Girona i Sant Feliu de Guíxols va fer el seu últim viatge el 10 d'abril de 1969. Poc després faria el seu últim trajecte el Carrilet entre Girona i Olot (15 de juliol de 1969). Passava a la història d'aquesta manera la que havia estat l'època daurada del ferrocarril a les comarques gironines, que va arrencar a mitjans del segle XIX i que va viure els seus moments de màxima esplendor a finals d'aquell segle i en les primeres dècades del segle XX, amb uns trens que es van incorporar al paisatge quotidià de diverses generacions de gironins i que van afavorir les relacions comercials, industrials i socials a la zona.
AMSFG. Col·lecció Municipal d’Imatges (autoria desconeguda)
El Carrilet entre Girona i Sant Feliu de Guíxols va fer el seu últim viatge el 10 d'abril de 1969. Poc després faria el seu últim trajecte el Carrilet entre Girona i Olot (15 de juliol de 1969). Passava a la història d'aquesta manera la que havia estat l'època daurada del ferrocarril a les comarques gironines, que va arrencar a mitjans del segle XIX i que va viure els seus moments de màxima esplendor a finals d'aquell segle i en les primeres dècades del segle XX, amb uns trens que es van incorporar al paisatge quotidià de diverses generacions de gironins i que van afavorir les relacions comercials, industrials i socials a la zona.
Notícia guardada al teu perfil
Veure notícies guardadesEl Carrilet entre Girona i Sant Feliu de Guíxols va fer el seu últim viatge el 10 d'abril de 1969. Poc després faria el seu últim trajecte el Carrilet entre Girona i Olot (15 de juliol de 1969). Passava a la història d'aquesta manera la que havia estat l'època daurada del ferrocarril a les comarques gironines, que va arrencar a mitjans del segle XIX i que va viure els seus moments de màxima esplendor a finals d'aquell segle i en les primeres dècades del segle XX, amb uns trens que es van incorporar al paisatge quotidià de diverses generacions de gironins i que van afavorir les relacions comercials, industrials i socials a la zona.