2x1 per veure "Leonora"

Leonora
El Club del Subscriptor ofereix als seus socis un 2x1 per veure "Leonora" Alberto Conejero. El dissabte 28 de febrer, a les 20 hores, Teatre Municipal de Girona. Preu: 22€.
Interpretació: Natalia Huarte
Leonora és un acostament poètic i lliure a l'univers de la cèlebre pintora, escultora i escriptora surrealista Leonora Carrington, amb una atenció especial als anys de joventut de la creadora i al seu pas per Espanya just després de la Guerra Civil. L'obra no té la pretensió de la captura biogràfica sinó de presentar en escena –fer present, donar present– fragments de l'esperit indòcil i sublim de la creadora. Leonora és una carta d'amor a la resistència, a la rebel·lia i al desig de llibertat de Carrington en temps de penombra.
Inspirada en els diaris Memorias de Abajo de la mateixa Carrington, l'obra aborda temes com el naixement de la vocació artística, la violència psiquiàtrica i la imaginació com a enllaçadora de temps i de mons. La força magnètica de l'existència i de la creació —encara que potser seria més pertinent utilitzar aquests termes en plural— de Leonora Carrington ens segueixen convocant perquè hi entreveiem no només les llums i les ombres de tota una època, sinó la força de voluntat d'un ésser humà extraordinari i el misteri brillant d'una obra artística excepcional. “Si aquest escenari no fos un escenari seria un llenç”.
Podeu reservar les entrades a les nostres oficines, o bé trucar al 972 20 20 66 (de dilluns a divendres, de 9 a 13 hores), o bé per correu a subscripcions@ddg.cat, abans del dijous 26 de febrer. Promoció limitada.
- Lamine Yamal, sobre la seva infància: 'No teníem possibilitat de comprar la Play o la Nintendo
- Un conductor ferit greu a l'N-260 després de quedar atrapat per una esllavissada a Ripoll
- Un restaurant de Girona, obligat a canviar de nom
- Una estudiant de la UdG obté la segona millor nota del MIR de Psicologia: 'He estudiat fins a deu hores diàries
- Veïns d'un barri de Girona volen evitar que una Festa Major d'un altre barri se celebri a casa seva
- El pantà de Susqueda supera la seva capacitat i sobreïx després de la llevantada Regina
- El cafè no és per a tothom: els tres casos en què et pot passar factura sense que ho sàpigues
- Toni Pons registra un nou rècord de facturació i es prepara per traslladar-se a Bescanó