Després de gairebé 7 hores d’emissió a Catalunya Ràdio i unes 15 a TV3, La Marató va tancara la seva 30a edició amb 9.022.147 €, una xifra lleugerament inferior a la de l’any passat, quan al tancar el programa el marcador lluïa 10.305.819 euros. L’espai de la televisió pública de Catalunya, enguany dedicat a la salut mental, va registrar enguany amb una baixada en audiència respecte al 2020. El programa solidari es va col·locar en el tercer lloc del rànquing, amb una quota del 20,2% i 293.000 espectadors. L’audiència acumulada va ser de 2.015.000 espectadors, i el minut més vist del programa va ser a les 22.45, amb la cantant Ana Mena fent una versió de la cançó de Buhos Volcans, que van veure 578.000 espectadors (23,7%).

En l’edició de l’any passat, centrada en la Covid-19, el programa va acumular un 20.3% de quota, reunint 350.000 espectadors, mentre que en la de 2019 va arribar al 23.1% amb 369.000 seguidors. El 2018, el programa va marcar una de les seves pitjors xifres amb un 17,7% de quota.