«InfluenX3r», una escola per a nous influencers, al canal SX3

Laia Oli, amb més d’un milió de seguidors a les xarxes socials, condueix un format centrat en trobar nous creadors de continguts

Laia Oli presenta el nou concurs del canal SX3. | CCMA

Laia Oli presenta el nou concurs del canal SX3. | CCMA / DdG. irona

DdG. irona

Aquest vespre, a les 20 h, s’estrena el programa InfluenX3r, l’aposta del SX3 per descobrir i impulsar nous joves creadors de continguts en català. El nou concurs de l’X3, que es podrà veure a la televisió i a totes les plataformes digitals del canal SX3, està presentat per Laia Oli, influencer amb més d’un milió de seguidors a les xarxes socials.

El programa, coproduït amb YouPlanet, neix amb l’objectiu de potenciar la creació digital en català i generar una nova fornada de nois i noies generadors de continguts i de comunitat que s’expressin en llengua catalana. Els participants al concurs, en format de talent show, hauran de demostrar que són creadors versàtils en diferents formats digitals.

A partir de l’estrena, cada dia, de dilluns a divendres, es publicaran quatre vídeos de quatre concursants diferents corresponents als reptes de la setmana, a les xarxes socials i a la web i l’app de l’X3. Diàriament, també es publicarà la watch party, en què nens i nenes d’entre 7 i 13 anys faran de crítics i comentaran els vídeos del dia. I, cada diumenge, a les 20.00, s’emetrà un programa resum amb els millors moments de la setmana, en què es repassarà el rànquing de puntuacions i es proposaran els reptes per als talents per a la setmana següent. El programa també comptarà amb la presència d’influencers ja consolidats, que donaran consells als participants.

Durant deu setmanes, els concursants hauran de superar dos reptes de contingut divers: des d’un vlog de viatge fins a una proposta d’humor lliure, un challenge, un cosplay, una review d’un llibre o pel·lícula, trends de TikTok o temes d’interès com el bullying o la diversitat de gènere.

Els talents, que són nois i noies de 13 a 20 anys que han superat un càsting, hauran de pensar el contingut, gravar-lo i editar-lo. Aquests joves, a més de tenir moltes coses a dir i moure’s molt bé a les xarxes, tenen històries personals molt potents.