Lara i Hugo: la parella que va sortir com nova després del seu pas per 'La isla de las tentaciones 3'
Va haver-hi temptacions i infidelitats, però tot i això va sortir bé

La parella actualment / Instagram
Valeria Montero
Aquesta última edició de 'La isla de las Tentaciones' ha fet que el nom de Montoya se senti arreu del planeta. Però, i si parlem de les relacions que han sortit senceres després de passar pel programa? També n'hi ha. En aquesta última edició n'hi ha hagut, però fins que no passi un temps no podrem saber si realment l'amor ha guanyat. En aquest article venim a parlar d'una parella que va sortir reforçada del pas pel programa i que ara, tenen fins i tot un fill en comú. Aquests són Lara Tronti i Hugo Pérez, que tot i caure en la temptació van sortir ben reforçats. Ara, són pares, viuen d'una forma nòmada en una furgoneta i viuen de ser influencers.
El seu primer fill que va arribar al món la matinada del 21 de gener del 2024. L'han anomenat Nico i de primer cognom porta el de la seva mare. Aquest detall és un homenatge al pare de Lara que va morir quan ella només tenia dos anys. Avui, la gallega acaba de celebrar el 32è aniversari, envoltada de la família que ha format. "No podria imaginar els meus 32 d'una millor manera que aquesta. Jo només vull fer anys tan ben envoltada", comenta en una fotografia en què se la pot veure amb el seu fill.
La parella també ha celebrat el primer any de vida de Nico. Un any d'alegries, viatges i aprenentatge en què se'ls ha vist els tres molt units. Quasi no han estat separats. Han fet niu.
Des del pas de Lara i Hugo per 'La isla de las tentaciones', la seva vida ha fet un gir. No només són coneguts i els conviden a esdeveniments, sinó que han fet de les xarxes socials la seva professió. Tots dos fan col·laboracions amb marques i aprofiten l'estirada dels seus seguidors per viure'n.
Són una de les parelles més estimades del programa de parelles de Telecinco perquè són els únics que han aconseguit que les experiències els reforcessin com a parella i els catapultés cap a un compromís més ferm.
- L'OCU i els dermatòlegs sobre la Nivea de la llauna blava
- Hi ha gent que està descobrint que tenia una fortuna a casa sense saber-ho: Revisa si tens un d'aquests objectes
- Localitzat l'home de 29 anys desaparegut a Palamós en una cala del municipi
- Mor un conductor en un xoc amb un tràiler a Gualta; el xofer del camió detingut
- L'advertiment de Niño Becerra sobre la compra diària que preocupa milions de famílies
- Quant cobra un notari a Catalunya el 2025? Aquest és el seu sou
- L'empresa encarregada dels llums de Nadal a Girona denuncia 'l'influencer' que va escalar l'arbre
- L'Ajuntament de Girona troba ocupes quan anava a tapiar un pis de la Sareb
