Tota iniciativa no pot estar exempta de queixes, sobretot quan la demanda supera a bastament l'oferta. L'expectació que havia creat la promoció "Girona 10" va col·lapsar les webs dels hotels i restaurants gironins només entrar en funcionament la matinada del passat 5 de gener. És evident que molta gent s'ha quedat sense accedir a una habitació d'hotel o a una taula en un restaurant, però això avala l'èxit de l'experiència. Els hotels s'han omplert i s'han servit més de 12.000 menús. Segons dades dels organitzadors, un 70% de les reserves han provingut de la província de Barcelona; el 30% restant de les comarques gironines. El president de l'Associació d'Hotelers Girona i Radial, Xavier Nicolazzi, ha resumit en tres punts el que considera com un èxit de la campanya: "La repercussió mediàtica, el compliment de les expectatives d'ocupació i la inexistència de problemes". En un sa exercici d'autocrítica, Nicolazzi també admetia que "hi ha coses a polir" de cara a futures reedicions de l'experiència. A banda de la desbordant resposta, el gran èxit ha estat la suma d'esforços dels 200 establiments que han participat en la iniciativa. En moments de crisi i de desesperació per a molts, té molt de mèrit unir tot el sector vinculat a l'activitat turística i realitzar conjuntament una promoció innovadora de la ciutat i dels seus negocis. És el que tantes vegades repeteix l'economista Xavier Sala i Martín "innovar no és fer R-D. Innovar vol dir fer una cosa nova o diferent en qualsevol àmbit. Innovar vol dir que trobes una idea que satisfà una necessitat que ningú no ha vist". Això, en definitiva, és el que han fet hotelers i restauradors gironins amb notable èxit.