Francis Scott Fitzgerald volia titular la seva novel·la Trimalchio, fins que un editor li va suggerir El gran Gatsby. El nom de l'heroïna d' Allò que el vent s'endugué era originalment Pansy O'Hara, però un productor el va canviar per Scarlett. Paradise Island, a les Bahames, era abans Hog Island, això és, l'Illa del Porc. Wilson va anomenar una raqueta Hammer, o sigui, Martell, i tots els jugadors seriosos de tennis en van voler una. Com van fer els golfistes amb la Big Berta de Callaway i els atletes amb les vambes Nike Air Max. La grosella xinesa era desconeguda als Estats Units i Europa fins que un importador va començar a dir-li kiwi. General Motors es va equivocar amb el seu model de cotxe elèctric Impact; l'elecció no era bona perquè la imatge que evocava era l'errònia. El llenguatge és el sistema operatiu de la ment. Cap paraula és acceptada pels seus mèrits. Cada so, cada síl·laba? porten el seu bagatge, de vegades, positiu; en altres ocasions, negatiu. Issur Danielovitch es va convertir en Kirk Douglas per això, el mateix motiu pel qual recordem Michael Caine, i no pas Maurice Micklewhite; o Woody Allen, i no Allen Konigsberg; o Cher, i no Cherilyn Sarkisian; o Tom Cruise en lloc de Thomas Mapother. Des del punt de vista del branding, un usuari qualsevol de TikTok o Instagram està en la mateixa posició que el president d'una empresa o una estrella del pop.