502 Bad Gateway


nginx
22 de setembre de 2011
22.09.2011

Un projecte innovador per promocionar els productes turístics del Pirineu de Girona

Un viatge al Pirineu de Girona en el qual es mostra la destinació a un grup de destacats i influents blocaires internacionals

22.09.2011 | 23:41

El Patronat de Turisme continua innovant en la manera de promocionar els productes turístics del Pirineu de Girona i la Costa Brava en els seus mercats prioritaris, i també a escala mundial.

Durant la primavera de 2011, el Patronat de Turisme va dur a terme una nova acció combinada de promoció, màrqueting i comunicació: el blogtrip internacional Costa Brava Girona, amb la clara voluntat de donar a conèixer la destinació a milions de turistes, visitants o viatgers, i incrementar el volum de negoci en el sector turístic.

En aquesta ocasió, es tracta d´organitzar un viatge a la tardor al Pirineu de Girona, en el qual es mostri la nostra destinació a un grup de destacats i influents blocaires internacionals – blocaires del sector turístic en els mitjans socials —el Social Media— perquè visitin i experimentin les destinacions Pirineu de Girona i Costa Brava al llarg de set dies, i generin continguts interessants a través de les xarxes socials en què actuen.

Aquest tipus d´acció es molt semblant a un viatge de premsa, amb la diferència que la credibilitat i l´abast és infinitament més gran. Paral·lelament l´acció ens permetrà millorar la presència del Pirineu de Girona i la Costa Brava.

Més detalls de l´acció:

- S´organitza un grup d´aproximadament 16 persones de diferents àmbits (vídeo, podcasting, blocs, webs de viatges, etc.).

- El grup viatja amb totes les despeses pagades i serà l´encarregat (en cadascun dels mitjans que controla) de fer la promoció i compartir l´experiència.

- S'ha organitzat una experiència única, que mostra tot el potencial de la destinació, perquè els nostres convidats tinguin motius reals per publicar informació sobre el que estan vivint.

- Aquest tipus de convidat gaudeix d´una excel·lent reputació i credibilitat, de manera que la promoció de la destinació serà molt impactant. No serà percebuda pels lectors com a publicitat o informació patrocinada.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema