Netflix ha posat data a l’estrena d’Insiders, el primer reality show de producció pròpia de la companyia a Espanya: es veurà a tot el món a partir del dijous 21 d’octubre. El format, conduït per l’actriu i cantant Najwa Nimri, és un reality de convivència però amb una nova premissa: els concursants no saben que ho són.

En aquesta «innovadora experiència televisiva», 12 concursants que creien estar en la fase final d’un càsting per entrar en un reality del qual no coneixien cap detall, ja hi són dins sense saber-ho, gravats des del primer dia. Aquest plantejament va portar Netflix a gravar més d’una entrega d’una tirada, per conservar el misteri. El reality produït per iZen, compta amb dotze concursants en què «qualsevol cosa pot passar» amb l’objectiu de guanyar el premi de 100.000 euros.

En un món en el qual els concursants de realities se les saben totes, com es pot aconseguir que 12 persones mostrin la seva veritable cara? Gràcies a un enorme esforç humà i tècnic, en un plató de 1.600 metres quadrats amb més de 250 micròfons ocults i 70 càmeres amagades, 23 de les quals en qualitat cinematogràfica, els concursants d’Insiders es mostren tal com són, aliens a càmeres i micròfons, en un retorn al reality de convivència més pur.