L’OCU sol·licita a Netflix que modifiqui l’estratègia de comptes compartits

L’organització considera que el sistema no té en compte la diversitat de models de família actuals

efe. madrid

L’Organització de Consumidors i Usuaris (OCU) s’ha dirigit a Netflix per traslladar-li les queixes rebudes dels ciutadans per la nova política de comptes compartits i li ha sol·licitat que reconsideri aquesta estratègia perquè «no té en compte la varietat dels models actuals de famílies». Netflix va anunciar el passat febrer que acabaria amb els comptes compartits entre diferents llars a Espanya i que els subscriptors haurien d’establir la ubicació principal del seu compte a través de la connexió del dispositiu o l’aplicació a una adreça IP.

Els usuaris que tinguessin una segona residència o que viatgessin amb freqüència a la mateixa ubicació, a més, haurien d’obrir l’aplicació als dispositius mòbils mentre estan connectats a la xarxa de la seva ubicació principal un cop al mes i, a continuació, quan arribessin a la segona ubicació.

Per a l’OCU, aquesta proposta xoca amb la manera com funcionen les llars actualment perquè entenen que això de la família clàssica, vivint en una mateixa casa i cada dia de la setmana, ja no és una realitat tan habitual.