12 de març de 2019
12.03.2019

INSCRIPCIÓ | JORNADA ESPORT I SALUT

Això és el que has de menjar cada dia (uns 150 grams) per perdre pes sense passar gana

Nutricionistes revelen com ha de ser el teu sopar perquè aconsegueixis perdre pes sense esforç

12.03.2019 | 19:28
Això és el que has de menjar cada dia (uns 150 grams) per perdre pes sense passar gana

Per perdre pes i aprimar-se amb salut només hi ha un truc en el qual has de fixar-te: només ho aconsegueix qui cau en el que els nutricionistes coneixen com "dèficit calòric". Però, com aconseguir-ho? Consumint menys calories de les que gastes en el teu dia a dia. Per aconseguir aquest objectiu has de fixar-te, sobretot, en les proteïnes. Això és el que et donarà l'energia suficient tant per fer esport com per afrontar una llarga jornada laboral. En aquest sentit els nutricionistes recomanen que, si vols aprimar-se de forma sana, has de menjar un percentatge determinat de proteïnes al dia: dos grams per cada quilo que peses. Això és: si peses 70 quilos, hauràs de consumir al dia uns 140 grams d'aquest tipus d'aliments.

Però no només amb proteïnes es viu. També és important que cuidis la teva salut amb menjar real i res d'ultraprocessats. Com més aliments naturals consumeixis, molt millor. I has de tenir en compte que a més has de consumir dos litres d'aigua al dia i caminar com a mínim 15.000 passos en cada jornada.


Deixar de banda la vida sedentària i començar a moure't més és fonamental. Només així aconseguiràs caure en el famós dèficit calòric que necessites per perdre pes. Però, quins errors es cometen normalment a l'hora d'intentar aprimar-nos? Els nutricionistes ho tenen clar: la manca de previsió (hi ha qui vol veure resultats en tot just uns dies quan això és un canvi que porta com a mínim setmanes o fins i tot mesos), i la poca planificació. És fonamental que pensis els teus menjars el cap de setmana. Així podràs cuinar a casa un àpat molt més saludable de la qual després podràs gaudir tota la setmana.

El que piques a mig matí o a mitja tarda pot engegar a rodar tot un treball de planificació previ. La fruita pot ser, en aquest sentit, una bona aliada que t'ajudarà a complir el doble objectiu: el d'arribar d'una manera adequada a l'operació biquini i, d'altra banda, el de consumir productes que et facin estar més sa i tenir un millor estat general. Això és al final el que importa i el que has d'establir com a objectiu.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook