13 de novembre de 2019
13.11.2019

Aliments que semblen inofensius però que t'impedeixen perdre pes

Els nutricionistes aconsellen allunyar-se d'alguns productes

13.11.2019 | 21:10
Aliments que semblen inofensius però que t'impedeixen perdre pes

Vols perdre pes però no saps com. Hi ha alguna cosa que estàs fent malament. Encara que no ho creguis no tots els aliments que al supermercat es venen com "saludables" o "baixos en calories" t'estan ajudant. Per encertar a l'hora de seleccionar la teva dieta cal tenir clares tres coses: que sempre és millor posar-se en mans de professionals (en aquest cas de la nutrició), que no és "or tot el que lluu" i que cal tenir paciència. Per molt que t'hi esforcis no aconseguiràs resultats d'avui per demà. Pretendre-ho és una quimera. I no t'oblidis de fer exercici, aquesta també és la clau a l'hora de perdre pes. I, per descomptat, no et fiïs de totes les etiquetes dels aliments.


El nutricionista Joel Torres dedicava fa dies un post a parlar precisament d'aquests falsos saludables. Els aliments que penses que són bons per a la teva salut i que t'estan ajudant en el teu objectiu de perdre pes.


Els iogurts baixos en greix. Aquest tipus d'aliments normalment porten altres ingredients que són negatius per a la salut.

Els reductors de colesterol amb fitosterols afegits. Segons Torres aquests productes es centren en "la quantitat de colesterol i no en la seva qualitat".

Begudes esportives per al "dia a dia". El nutricionista assegura que "si bé algunes opcions poden ser útils cara a la competició, te les venen per al post-entrenament diari".

Panela i altres. "Són gairebé idèntics el sucre", assegura el nutricionista insistint que, malgrat tot, en la indústria de l'alimentació es venen com a sinònims de salut.

Els sucs. "Són típics en els esmorzars dels nens. No els fan només amb fruita espremuda sinó que en moltes ocasions s'hi afegeix sucre", sentencia.

Ultraprocessats ??sense gluten o vegans. Els nutricionistes porten temps insistint que seguir una determinada dieta no et fa més saludable que aquelles persones que no la segueixen. Molts d'aquests aliments contenen, de fet, additius o midons modificats. (No et compliquis la vida, sempre és millor el menjar real).

La margarina. Tampoc et fiïs del clàssic substitut de la mantega. No és bo per aprimar-se per molt que la indústria t'ho vulgui vendre com un producte saludable.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook