Coincidint amb el Dia Internacional del Nen amb Càncer, Olot colors, empresa dedicada a la comercialització de moda tèxtil i concessionària de marques com Benetton, Mango o Levi's, a Olot, donarà a la Fundació Albert Bosch tots els beneficis que va obtenir dissabte passat a la botiga de Mango. Aquesta acció s'emmarca dins de l'acord que ambdues institucions van rubricar a l'estiu amb l'objectiu d'impulsar la investigació i la innovació en l'àmbit de l'oncologia infantil. El conveni signat engloba les campanyes solidàries anuals d'Olot Colors centrades en les col·leccions infantils. Els diners recaptats es destinaran a promoure els projectes de la Fundació Albert Bosch vinculats a la investigació i la recerca de solucions mèdiques, biomèdiques i quirúrgiques a les malalties infantils, en especial al càncer en la infància, en col·laboració amb l'Hospital Vall d'Hebron de Barcelona. La Fundació va néixer el 2004 amb l'objectiu de promoure la recerca de solucions mèdiques, biomèdiques i quirúrgiques a les malalties infantils.