20 de març de 2020
20.03.2020
Diari de Girona

Diari de Girona i Clínica Corachan llancen un servei d'atenció telefònica

El servei estarà disponible en diaris digitals de Prensa Ibérica, de dilluns a divendres, de 9.00 a 21.00 hores, a través del telèfon 935 530 513

25.03.2020 | 12:33
Diari de Girona i Clínica Corachan llancen un servei d'atenció telefònica

Davant la greu situació social creada pel Covid-19, el grup editorial Prensa Ibérica, al qual pertany Diari de Girona, i Clínica Corachan posen en marxa un nou servei d'atenció telefònica per orientar i resoldre dubtes mèdics als ciutadans sobre el coronavirus.

Es tracta d'una iniciativa solidària en què participen professionals mèdics del Campus Corachan i que estarà disponible, a través dels diaris digitals de Prensa Ibérica, de dilluns a divendres, de 9.00 a 21.00 hores, mitjançant el número de telèfon 935 530 513.

Aquest projecte, que respon a l'esperit de tasca social i servei públic amb què Prensa Ibérica i Clínica Corachan volen ajudar a la població en plena emergència sanitària pel coronavirus, se suma al consultori de psicologia posat en marxa la setmana passada per les dues companyies.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook