Quan estem a dieta i intentem perdre pes, ens fixem molt en allò que mengem. Estem obsessionats comptant calories i passem dues coses per alt que són fonamentals: el primer és que ens hem de preocupar per canviar la nostra alimentació perquè sigui més sana, no perquè engreixi menys (un canvi de dieta et durarà un mes, un canvi d'hàbits farà que millors tota la vida) i el segon és que no parem atenció (o almenys no tanta) a les begudes. Sabies que canviant el que beus mentre dines o sopes pots restar fins a 600 calories al dia?

I és que menjar amb un refresc, esmorzar amb un suc o sopar amb una cervesa són, tots, gestos que sumen calories. El nutricionista Joel Torres ho explica al seu compte d'Instagram: "les begudes calòriques poden fer que no compleixis el teu objectiu a l'hora de perdre pes".

No n'hi ha prou de canviar les begudes ensucrades per un refresc light o zero sucre (encara que evidentment aquest canvi ja es nota). Cal anar més enllà. Has de prendre begudes de zero calories. Entre elles, evidentment, hi ha l'aigua.

Avantatges de beure aigua per perdre pes

Beure aigua pot ajudar a aprimar-te per diverses raons: la primera és que et sacia. Recorda que prendre't un got abans de cada àpat et pot ajudar a fer que el teu estómac estigui més ple quan t'enfrontis al dinar i al sopar. Però aquest no és el seu benefici únic. L'aigua també us permetrà anar millor de ventre.

Zero alcohol

Però si hi ha alguna cosa prohibida pel que fa a begudes si vols perdre pes aquestes són, sens dubte, les begudes alcohòliques. És cert que no totes tenen la mateixa graduació ni aporten al teu cos les mateixes calories, però no és menys cert que com menys alcohol beguis millor serà per a la teva salut i per a les calories que sumes. Apunta i resta cada dia més de 600 calories a la dieta diària. Recorda que és important que, a més de canvis a la dieta, introdueixis a la teva vida canvis en la teva mobilitat del dia a dia per notar les millores com més aviat millor.