Les principals oficines de turisme de Lloret de Mar han atès 30.000 usuaris durant l'estiu, un 6% més que el 2018. Són dades corresponents al nombre de turistes atesos durant els mesos de juny, juliol i agost.

Tot i que el perfil dels usuaris és variat, predominen els turistes sènior.

El servei, a més, manté la Q de Qualitat, segons informa Nova Ràdio Lloret. Tant la central -a l'avinguda de les Alegries- com la del Museu del Mar han superat l'auditoria de seguiment per seguir comptant amb aquest certificat de bona praxi que atorga l'Instituto para la Calidad Turística Española.

Superar l'atac cibernètic

La gerent de Lloret Turisme, Elizabeth Keegan, creu que és molt positiu comptar amb aquest segell, que certifica que les oficines tenen implementat un sistema de gestió orientat al servei al client i a la millora contínua. Cada any les dues oficines superen una auditoria que els permet seguir mantenint la certificació i renovar-la cada tres anys. La gerent considera que és «especialment satisfactori» haver pogut superar l'auditoria en el context que viu l'Ajuntament de Lloret de Mar arran de l'atac cibernètic recent.

La destinació compta en els mesos de més afluència amb una desena de persones atenent el públic a les quatre oficines o punts d'atenció al turista, situats a l'avinguda de les Alegries -el que es coneix com a oficina central-, al Museu del Mar.