El Departament de Territori i Sostenibilitat . Els tres giratoris s'han de construir a les urbanitzacions de Terra Fortuna, Puigventós i Aiguaviva Parc, els tres punts on es produeixen més accidents.

Segons va informar ahir l'Ajuntament de Vidreres, aquesta actuació depèn de la Generalitat i tindrà un cost aproximat de quatre milions d'euros. «Confiem que es puguin començar les obres per fer aquestes rotondes de cara a mitjans de l'any vinent», va subratllar l'alcalde de Vidreres, Jordi Camps, qui fa anys que reclama la construcció dels giratoris.

Coneguda popularment com «la carretera de mort», en aquesta via s'han registrat més de 200 accidents en només deu anys en el tram que va de Vidreres fins a Lloret de Mar. Un dels més greus es va produir el juliol de 2018 quan quatre joves van morir en un sinistre viari.

D'altra banda, el febrer passat, el Servei Català de Trànsit va posar en funcionament un nou radar fix a la C-63, i concretament, a l'entrada de Lloret de Mar. Aquest radar fa disminuir la velocitat excessiva d'aquest punt (el límit permès són 80 km/h) així com la sinistralitat. Aquest nou radar en complementa un altre que hi ha a la mateixa C-63 en sentit contrari, a uns 700 metres de distància i en direcció a Vidreres.