L'Ajuntament de Lloret de Mar ha presentat al·legacions a l'estudi informatiu del nou ramal de la C-32 entre Tordera i Lloret i avala dues de les alternatives proposades. En concret la 1 i la 2 perquè són les que tenen "un menor impacte ambiental" i "alhora redueixen el temps dels desplaçaments.

L'alcalde del municipi, Jaume Dulsat, remarca que el projecte es "justifica" per la "necessitat de millorar les comunicacions amb Lloret, especialment el col·lapse que es genera en èpoques de màxima afluència" com l'estiu. L'estudi que Territori ha sotmès a informació pública contempla quatre propostes, dues més en que l'anterior procés d'informació públic i incorpora l'alternativa 0, que implicaria no fer el projecte.

Lloret creu que la proposta 1 i 2 generen menys impacte i una reducció de les emissions de CO2 i garanteixen la supressió de barreres limitadores de la mobilitat, com la GI-682 al seu pas per Lloret i Blanes. També defensa que el pla d'infraestructures de transport de Catalunya 2006-2026 defineix el traçat que s'ajusta a l'opció 2 com a prioritat per a la xarxa viària.

En aquest sentit, al·lega que les opcions 3 i 4 resulten "contradictòries" amb el Pla de Mobilitat Urbana Sostenible i el Pla d'Ordenació Urbana de Lloret perquè preveuen desdoblar la GI-682 "empitjorant l'efecte de barrera" i dificultant la creació d'una futura zona de baixes emissions prevista, entre d'altres.

L'alcalde de Lloret remarca que "el govern municipal reitera la condició estratègica del projecte" del qual en "depèn la viabilitat de importants projectes d'inversió en el municipi, imprescindibles per a la seva revitalització".