Lloret Turisme va participar aquesta passada setmana a la fira IFTM TOP Resa de París amb l’objectiu de promocionar turísticament el municipi al mercat francès. La Fira Ienguany ha comptat amb la presència de més de 200 destinacions internacionals i l’assistència de 34.000 professionals del sector turístic.

L’entitat, que es va desplaçar a la capital francesa amb representants del Patronat de Turisme de la Costa Brava, es va reunir durant la fira amb diferents agents de viatges, operadors turístics, influencers i proveïdors.

Paral·lelament, des del Lloret Convention Bureau es va participat fa dues setmanes a una sessió de treball amb 33 agències organitzadores d’esdeveniments de París.

D’aquesta manera, el municipi busca «mantenir i fidelitzar la demanda d’un dels principals mercats emissors i presentar la proposta de valor i les últimes novetats als professionals francesos», especialment decantant-se pel turisme esportiu. Segons el consistori, el francès és el primer mercat internacional de Lloret, amb un 20% sobre el total de visitants de la destinació.

Desestacionalitzar el turisme

Segons va explicar Elizabeth Keegan, gerent de Lloret Turisme, estan donant a conèixer diversos aspectes «més específics i desestacionalitzadors de la temporada com son l’esportiu per poder mantenir i fidelitzar globalment aquest mercat».