Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Lloret recupera el programa «Patis Oberts», aturat des de la pandèmia

L'objectiu és convertir aquests espais escolars en punts de trobada per al joc i la socialització dels infants fora de l’horari lectiu

Imatge del pati d'una escola de Lloret

Imatge del pati d'una escola de Lloret / Ajuntament de Lloret de Mar

Redacció

Redacció

Lloret de Mar

Els patis de l’Institut Escola i de l’Escola Esteve Carles de Lloret de Mar obriran de nou a la ciutadania la setmana vinent amb dues festes d’inauguració: dilluns 14 d’octubre a l’Institut Escola i dimecres 16 a l’Escola Esteve Carles, en tots dos casos de 16.30 a 18.30 h. L’objectiu és recuperar el programa «Patis Oberts», aturat el 2020 arran de la pandèmia, i convertir aquests espais en punts de trobada per al joc i la socialització dels infants fora de l’horari lectiu.

El projecte proposa obrir els patis amb presència de dinamitzadors que vetllaran pel joc compartit i inclusiu, promouran l’ús del català i organitzaran activitats amb material lúdic i una programació setmanal. Segons la informació municipal, els horaris d’obertura regular seran de 16.30 a 18.30 h a l’Escola Esteve Carles i de 16.15 a 18.15 h a l’Institut Escola.

Pel que fa als actes de reobertura, el consistori avança que hi haurà berenar, jocs gegants i altres propostes per a les famílies assistents.

L’alcalde de Lloret, Adrià Lamelas, subratlla el sentit comunitari de la iniciativa: “obrim les portes dels centres educatius més enllà de l’horari escolar convertir-los en espais de trobada oberts i segurs que contribueixin a reforçar la cohesió i socialització dels nostres infants”.

Tracking Pixel Contents