Un home de 82 anys cau per un desnivell de 20 metres a Arbúcies i l’evacuen en helicòpter a l’hospital
El rescat no s’ha pogut fer amb mitjà aeri i els Bombers l’han tret en llitera d’una zona boscosa

Lateral d'un helicòpter del SEM / Norma Vidal

Un home de 82 anys ha caigut per un desnivell d’uns 20 metres aquest dilluns a Arbúcies, a la zona del nucli d’Adoberies, a la Bassa de les Eugues. L’avís s’ha rebut cap a un quart de dotze del migdia.
Fins al lloc s’hi han desplaçat dues dotacions dels Bombers, entre elles l’helicòpter amb efectius del GRAE i un metge del SEM. Cap a les dotze han localitzat l’home ferit, però han comprovat que, per la vegetació i l’orografia del terreny, no es podia fer l’evacuació amb el gruatge del mitjà aeri.
Davant d’aquesta situació, els equips d’emergència han optat per treure’l a peu: l’han immobilitzat i l’han evacuat en llitera fins a l’ambulància. Posteriorment, ha estat transferit a l’helicòpter medicalitzat del SEM, que l’ha traslladat a l’Hospital Parc Taulí de Sabadell. Segons les primeres informacions dels Bombers, l’home ha resultat ferit de poca gravetat i presentava un fort cop al cap.
En el dispositiu de rescat també hi ha col·laborat la policia local.
Subscriu-te per seguir llegint
- El judici de la família Ortega Monasterio contra TV3 per “Murs de silenci” ja té data
- Girona deixa de sancionar els usuaris de patinet que no porten casc després de multar-ne quasi 400
- Em passava més hores muntant la carrossa de Carnaval que a la feina
- Cremen quatre cotxes en un aparcament a la Font del Gat de Girona
- Mor Jordi Araus, el fundador de la botiga de joguines Araus de Girona
- Condemnat un sotsinspector dels Mossos de Blanes per posar benzina a cotxes particulars amb targetes de la policia
- El mal temps no afluixa i obliga a suspendre rues de carnaval a la Costa Brava
- Girona farà obres d’emergència a la plaça Catalunya perquè té un centenar de bigues rovellades