Un ferit en un xoc de dos cotxes a C-63 a Lloret
Un home de 57 anys ha resultat afectat lleu i ha estat evacuat a l'Hospital de Blanes

Una ambulància del SEM / SEM - Arxiu

Lloret de Mar
Ensurt aquest matí a la C-63, a Lloret de Mar, per un accident de trànsit entre dos turismes.
El succés ha tingut lloc cap a tres quarts de set del matí, a l’altura del punt quilomètric 3,8. Fins a la zona s’hi han desplaçat efectius dels Mossos d’Esquadra, el SEM i els Bombers.
Segons han informat els Bombers, cap dels ocupants ha quedat atrapat. De les dues persones implicades, una ha resultat ferida lleu: un home de 57 anys que presentava marejos i algun cop, i que ha estat evacuat a l’Hospital Comarcal de Blanes.
Subscriu-te per seguir llegint
- David Uclés: 'Vull que posi que no em sento còmode amb l'entrevista
- Torna l'estafa de l'asfalt a les comarques de Girona: dos detinguts i cinc investigats
- «M’han explicat infidelitats dels nuvis en el mateix casament»
- Una dona mor en caure per un penya-segat a Torroella de Montgrí
- Per què el BCE recomana guardar efectiu a casa? Els diners físics, clau si fallen les targetes i els pagaments digitals
- Així serà la 'tenda 9', el nou model de supermercats de Mercadona
- Catalán: «Vaig haver de demanar festa a la feina per anar a jugar un partit de Segona A amb el Figueres»
- Atraca a Palamós un veler de 1917 construït per al comerç de sal en ports del Mediterrani i l’Àfrica