Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Crema totalment un cotxe a Sant Hilari Sacalm

Els tres ocupants del vehicle en van sortir il·lesos

Els Bombers treballant en l'incendi d'un cotxe a Sant Hilari Sacalm.

Els Bombers treballant en l'incendi d'un cotxe a Sant Hilari Sacalm. / Bombers de la Generalitat

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
Eva Batlle

Eva Batlle

Sant Hilari Sacalm

Un cotxe va cremar totalment diumenge al vespre al voral de la GI-550, al terme municipal de Sant Hilari Sacalm. Els Bombers van rebre l’avís poc després d'un quart de no u i hi van desplaçar dues dotacions.

Quan els efectius van arribar al lloc, el vehicle estava completament afectat pel foc. Els Bombers van apagar les flames i van remullar el voltant per evitar que l’incendi pogués afectar massa forestal propera.

Els tres ocupants del turisme en van sortir il·lesos. Per ara, no han transcendit les causes que van originar el foc. A lloc també hi va actuar

Subscriu-te per seguir llegint

Tracking Pixel Contents