Un incendi crema el rètol i el tendal d'un bar de Lloret de Mar
Els Bombers hi van actuar amb dues dotacions i no es van lamentar més afectacions

Imatge d'arxiu de camions de Bombers / DdG

Lloret de Mar
Els Bombers van treballar aquest dimarts en un incendi a l’exterior d’un bar de Lloret de Mar.
El succés va tenir lloc al carrer de Valentí Almirall i Llozer, on es van mobilitzar dues dotacions dels Bombers. En arribar-hi, els efectius van comprovar que el rètol del bar estava en flames i que el foc també havia afectat el tendal de l’establiment.
Els Bombers van apagar les flames ràpidament i, en uns deu minuts, ja havien donat el servei per finalitzat. L’incendi no va causar més afectacions i el fum tampoc es va filtrar a l’interior del local.
Subscriu-te per seguir llegint
- Els Mossos detenen el conductor del cotxe on viatjava el jove mort a l'AP-7 a Llers
- Un professor d'un institut de Salt recorre a la justícia perquè creu el van situar en últim lloc per les seves opinions
- Els apartaments a la Costa Brava s’encareixen: aquests són els preus per aquest estiu
- Arnau Ramió, expert en IA: 'Pensar que la intel·ligència artificial no eliminarà llocs de treball em sembla impossible
- Furts sobre rodes: la ruta dels grups que baixen a robar als supermercats gironins
- El cor gironí que actuarà a l’Estadi Olímpic per donar la benvinguda al Papa: 'És històric, siguis o no catòlic
- Mor el copilot d'un turisme en un xoc frontal a la C-63 a Lloret de Mar
- La Seguretat Social retirarà part de la pensió de viduïtat el 2026 als qui superin aquest límit d’ingressos