El fum d’un vehicle obliga a tallar la C-25 a Espinelves durant més de dues hores
L'incident a la C-25 a Espinelves ha generat retencions significatives en un dels eixos principals de connexió de la Catalunya Central

Els Bombers van haver d'enviar dues dotacions / Bombers de la Generalitat

Un incendi de vehicle ha obligat aquest diumenge a tallar la C-25 a Espinelves en sentit Lleida i ha provocat retencions en aquest tram de l’Eix Transversal. La incidència s’ha registrat a primera hora de la tarda i ha afectat els conductors que circulaven cap a l’interior del país.
Segons ha informat el Servei Català de Trànsit, la carretera ha quedat tallada en sentit Lleida cap a les dues del migdia. Més tard, la circulació s’ha pogut reobrir parcialment, però amb un carril tallat i retencions a la zona.
Els Bombers de la Generalitat han intervingut amb dues dotacions per l’incendi. Segons el cos d’emergències, es tractava d’un vehicle amb molt de fum i no hi ha hagut ferits.
La situació viària ha anat millorant al llarg de la tarda. Trànsit ha comunicat primer el tall total de la C-25 a Espinelves en sentit Lleida, després la restricció d’un carril i, finalment, la normalització de la circulació a les 16.29 h.
L’afectació ja està resolta, però l’episodi ha provocat retencions en un dels eixos principals de connexió entre Girona, Osona i la Catalunya Central. En incidències d’aquest tipus, Trànsit recomana seguir l’estat de la xarxa viària abans d’iniciar el trajecte i extremar la precaució si hi ha vehicles d’emergència treballant a la calçada o al voral.
- Mor Josep Agustí i Ros, empresari històric de la construcció gironina
- Sabies que a Palamós hi ha una barraca amb una porta ben torta?
- Les imatges de la visita a Empúries de la família reial
- El Gironès, la Selva i la Garrotxa es troben entre les comarques de Catalunya on la vegetació està més seca
- Les matrícules canvien aquest juliol: aquestes són les noves lletres que començaran a veure’s als cotxes
- El secretari municipal va advertir Salellas que mantenir el cinema Truffaut en mans del Col·lectiu era il·legal
- Necrològiques del 15 de juliol de 2026
- Investiguen 66 persones per punxar la llum en 65 comerços gironins