Crema un cotxe a l'AP-7 a Maçanet de la Selva
El vehicle s’ha pogut aturar al voral i no hi ha hagut ferits

El cotxe en flames a Maçanet de la Selva. / Anti-radars Garrotxa

Maçanet de la Selva
Un cotxe ha cremat aquest dijous de matinada a l’AP-7, al seu pas per Maçanet de la Selva, sense causar ferits ni incidències viàries destacades.
El vehicle circulava per l’autopista en sentit Girona pels volts de les sis del matí quan s’ha pogut aturar al voral. El foc ha obligat a mobilitzar els Bombers i els Mossos d’Esquadra.
Els Bombers han apagat les flames, que han afectat el vehicle. Segons el cos d’emergències, no s’han hagut de lamentar ferits. Tot i l’incendi, no s’han detectat afectacions importants al trànsit a l’AP-7.
Subscriu-te per seguir llegint
- L'actor Milo Manheim celebra la victòria d'Espanya pels carrers de Girona
- 365 Obrador s'instal·la a Olot malgrat algunes queixes locals
- Mor un home de 47 anys en caure per un talús de deu metres a Olot
- Aquestes són les platges de la Costa Brava que disposen de serveis adaptats per a persones amb mobilitat reduïda
- Girona ultima la seva transformació en el regne de Corona per al rodatge d''Enredados
- Les matrícules canvien aquest juliol: aquestes són les noves lletres que començaran a veure’s als cotxes
- Necrològiques del 20 de juliol de 2026
- El celler empordanès que va néixer d'un somni d'estiu