Un xoc entre un camió i un autobús deixa un ferit i cues a l'AP-7 a Maçanet
L'accident ha obligat a tallar diversos carrils i ha generat retencions quilomètriques

L'autobús accidentat a Maçanet. / Bombers de la Generalitat

Un accident de trànsit a l’AP-7 a Maçanet de la Selva ha provocat problemes per circular aquest dijous al matí a la Selva. El sinistre s’ha produït cap a un quart de deu del matí i al quilòmetre 88 de la via ràpida i ha consistit en una col·lisió per encalç entre un camió i un autobús on viatjaven una trentena de persones.
El sinistre viari s'ha saldat finalment amb un ferit de caràcter lleu a qui el SEM ha traslladat a l'hospital Josep Trueta de Girona.

El camió accidentat a l'AP-7 amb un autobús a Maçanet. / Bombers de la Generalitat
A lloc s’hi han desplaçat efectius dels Bombers, del SEM i dels Mossos d’Esquadra de Trànsit. Per recollir els passatgers i continuar el trajecte, es preveia l’arribada d’un altre autobús. Els Mossos investiguen les causes del sinistre viari.
Arran del xoc, s'h deixat només un carril obert al trànsit en direcció Girona. La incidència ha provocat cues d’uns cinc quilòmetres entre Maçanet de la Selva i Fogars de la Selva, també en sentit Girona. segons el Servei Català de Trànsit. Cap a dos quarts de dotze del matí, tots els carrils ja s'han obert i encara hi havia algunes retencions a la via ràpida.
Subscriu-te per seguir llegint
- Els pisos a la Costa Brava s’encareixen fins a un 69% en cinc anys: aquests són els municipis més cars i més barats
- Figueres expulsa una parada del mercat de fruita i verdura que acumulava més de 10.000 euros en sancions
- Detenen a Torroella de Montgrí un professor jubilat de 74 anys per fer tocaments a alumnes quan feien classe a casa seva
- L’aventura del primer gironí a la Primera Divisió de les Maldives
- Roses es queda sense les atraccions de Festa Major aquest estiu
- Queixes i enfrontaments de veïns i treballadors de Renfe a les obres del taller de manteniment de Ripoll
- La Catedral de Girona i els seus voltants seran protagonistes del rodatge de 'Enredados
- La Policia de Salt vigila amb drons les Deveses i les hortes per evitar-hi incendis