Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Un xoc entre un camió i un autobús deixa un ferit i cues a l'AP-7 a Maçanet

L'accident ha obligat a tallar diversos carrils i ha generat retencions quilomètriques

L'autobús accidentat a Maçanet.

L'autobús accidentat a Maçanet. / Bombers de la Generalitat

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
Eva Batlle

Eva Batlle

Maçanet de la Selva

Un accident de trànsit a l’AP-7 a Maçanet de la Selva ha provocat problemes per circular aquest dijous al matí a la Selva. El sinistre s’ha produït cap a un quart de deu del matí i al quilòmetre 88 de la via ràpida i ha consistit en una col·lisió per encalç entre un camió i un autobús on viatjaven una trentena de persones.

El sinistre viari s'ha saldat finalment amb un ferit de caràcter lleu a qui el SEM ha traslladat a l'hospital Josep Trueta de Girona.

El camió accidentat a l'AP-7 amb un autobús a Maçanet.

El camió accidentat a l'AP-7 amb un autobús a Maçanet. / Bombers de la Generalitat

A lloc s’hi han desplaçat efectius dels Bombers, del SEM i dels Mossos d’Esquadra de Trànsit. Per recollir els passatgers i continuar el trajecte, es preveia l’arribada d’un altre autobús. Els Mossos investiguen les causes del sinistre viari.

Arran del xoc, s'h deixat només un carril obert al trànsit en direcció Girona. La incidència ha provocat cues d’uns cinc quilòmetres entre Maçanet de la Selva i Fogars de la Selva, també en sentit Girona. segons el Servei Català de Trànsit. Cap a dos quarts de dotze del matí, tots els carrils ja s'han obert i encara hi havia algunes retencions a la via ràpida.

Subscriu-te per seguir llegint

Tracking Pixel Contents