Encarna Quesada assumeix les funcions d'alcaldia a Caldes de Malavella
La regidora ha estat nomenada alcaldessa accidental per baixa mèdica de l'alcalde, Sergi Mir

Encarna Quesada ha assumit les funcions d'alcaldia. / Junts

Caldes de Malavella
La primera tinent d'alcalde, Encarna Quesada, ha assumit les funcions d'alcaldia a l'Ajuntament de Caldes de Malavella aquest mes arran de la baixa mèdica de l'alcalde, Sergi Mir.
Durant aquest període assumirà les competències i responsabilitats de l'alcaldia, segons ha informat l'Ajuntament, "per garantir el normal funcionament dels serveis municipals, la continuïtat de l’acció de govern i el correcte desenvolupament de l’activitat de l’Ajuntament":
Junts governa a Caldes amb cinc regidors. Quesada es va presentar al número dos de la llista i era la primera tinent d'alcalde. Va assumir les competències Educació, Cultura, Igualtat i Sostenibilitat.
- Quique Álvarez: 'Tsygankov estava convocat i no ha volgut canviar-se
- Una disputa per una parcel·la per a una atracció a les Fires de Girona podria acabar als jutjats
- Tsygankov: de protegit de Pere Guardiola a rebel al Girona
- Necrològiques del 17 d'agost de 2026
- L'actriu Hayden Panettiere, protagonista d'Scream, mor als 36 anys
- Mercenaris a Montilivi
- Les comarques de Girona registren gairebé dos robatoris de vehicles al dia
- Rescaten una dona de l’interior del seu vehicle després de bolcar i col·lidir amb un cotxe estacionat a Bordils