L’empresa tancarà al cotxe les estacions de muntanya

L’empresa tancarà al cotxe les estacions de muntanya
Ferrocarrils de la Generalitat planeja transformar els accessos a les estacions de muntanya que gestiona, tancant al cotxe l’arribada a les instal·lacions de La Molina, Vallter 2000, Espot, Port Ainé i Boí Taüll. La meteorologia ha donat un respir aquest hivern, però ja fa anys que la falta de neu, junt amb la necessitat d’emprendre una actualització de les instal·lacions, ha deixat en perill aquestes estacions d’esquí catalanes. Després de fer-se’n càrrec, l’empresa ferroviària i turística està elaborant un pla estratègic que busca transformar-les en noves àrees turístiques de muntanya que atraguin visitants i generin activitat econòmica durant tot l’any.
L’activitat de les estacions de FGC és la principal font de riquesa per al Pirineu: aporta fins a un 12% del seu PIB, una dimensió que el Govern considera clau per mantenir la cohesió i la població en aquestes àrees. Ara es proposa portar a terme abundants inversions, basades en "una nova filosofia d’accés a les estacions", erigint en cada una diferents ofertes lúdiques. L’objectiu és crear més ocupació i aportar un 3% addicional a l’economia del Pirineu.
- La família del jove desaparegut al mar a Roses demana ajuda per localitzar-lo
- Alerta amb aquesta senyal poc coneguda: confondre-la et pot costar una multa de 200 euros
- Els Mossos traslladaran de Girona a Salt la seu regional de les comarques gironines
- Irregularitats detectades per una auditoria a Pont de Molins: la compra d'una bici elèctrica, un cotxet o 7.700 euros en un restaurant
- Olot desempadrona 1.300 persones en un any per cometre frau i per 'ajustar els serveis municipals' a la població
- Veïns de Girona demanen més policia i millores a la zona del parc del Migdia per combatre la delinqüència
- Sense rastre d’Adam: què se'n sap de la desaparició del jove de 16 anys al mar a Roses
- Izan serà el següent mentre l’Olympiakòs tempta Joel Roca