Es fa passar per Brad Pitt i estafa 170.000 euros a una dona de Granada que creia que eren parella
La víctima va conèixer la persona que es va fer passar per l'actor nord-americà a través d'internet, amb qui fins i tot va pensar que mantenia una relació amorosa

Un dona estafada amb 170.000 euros per un fals Brad Pitt / Foto incorporada a la denúncia
Redacció
Una veïna de Granada ha presentat una denúncia judicial com a suposada víctima d'una estafa d'almenys 170.000 euros per part d'una persona que es va fer passar per l'actor nord-americà Brad Pitt , a qui hauria arribat a través d' internet i amb qui va arribar a creure que tenia una relació de parella.
Segons ha informat aquest dijous a EFE l'advocat Antonio Estella Aroza, del despatx Esya Legal, la dona, de mitjana edat, va contactar a principis del 2022 a través de la xarxa social Facebook amb una mena de club de fans de l'actor.
A partir de llavors, van començar una sèrie d'interaccions continuades en el temps que la portarien suposadament a contactar directament amb el mateix Brad Pitt.
D'aquesta manera, ha relatat el lletrat, van començar unes converses amb el suposat estafador, que va aconseguir guanyar-se la confiança, l'amistat i fins i tot l'amor de la víctima, amb una relació "anàloga" a la pròpia parella.
La persona que suposadament va estafar la veïna granadina li va prometre fins i tot venir a Espanya i gravar una pel·lícula junts, moment en què va començar a reclamar diferents quantitats de diners a través de transferències bancàries per fer front a les despeses derivades d'aquestes activitats.
En aquest període la persona que es feia passar per Brad Pitt li enviava fotos de les suposades assistències a catifes vermelles per estrenes i fins i tot algun fotomuntatge amb missatge directament dirigits a la dona.
Davant la sospita que pogués ser una víctima d'una estafa, atès que les promeses del suposat actor no s'acabaven de concretar, la dona va decidir iniciar mesures legals.
Estella Aroza ha detallat que el muntant dels diners estafats podria superar els 170.000 euros, i per això ha presentat una denúncia judicial -encara pendent de tramitació- per possibles delictes d'estafa, usurpació d'identitat i fins i tot blanqueig de capitals.
- «Sortir a ‘El Foraster’ va servir per trencar prejudicis; ara la gent s’hi acosta»
- Qui és Roman Arnold? El propietari de la finca on han trobat les restes arqueològiques a Girona
- Troballa històrica: Necrópolis amb 26 enterraments al Barri Vell de Girona
- Nora Cornell: 'No sé esquiar, vaig començar a fer snow perquè a Girona no hi ha surf
- El Girona fitxa un porter que no juga de fa dos anys
- El Trueta en blanc i negre: així era l'hospital dècades enrere
- Soler & Palau retorna la seva seu social a Catalunya vuit anys després
- Girona és la segona província catalana amb més beneficiaris de la renda garantida