Si hi ha un mes al llarg de l'any en què tothom parla de mòbils aquest és sens dubte el mes de febrer. Durant aquests dies, Barcelona acull un dels esdeveniments tecnològics més importants del món a l'entorn de la comunicació mòbil, el Mobile World Congress que converteix la capital catalana en l'epicentre de la telefonia mòbil a nivell mundial.

Les últimes dades publicades sobre l'ús del telèfon intel·ligent en el nostre dia a dia apunten que destinem un 69% del nostre temps als dispositius mòbils. Tenint en compte que vivim en una societat hiperconectada, en la qual a molts ens resulta gairebé impossible desenvolupar les nostres activitats diàries sense un telèfon intel·ligent, les persones volem garantir que aquests estan sempre en funcionament. El mòbil s'ha convertit ja en una eina totalment imprescindible per a les nostres tasques diàries i no només en el camp professional sinó en l'àmbit més personal.

Quins són els imprevistos que més ens preocupen?

El temps d'espera per a la reparació de pantalles, el canvi de bateria, la pèrdua d'informació per un virus o, fins i tot, la posada en marxa d'un nou mòbil. El robatori és un altre factor d'estrès i els accidents, sobretot si no es té la possibilitat d'obtenir un dispositiu de reemplaçament.

Aquests són només alguns dels moments de frustració amb què qualsevol usuari de smartphone es pot trobar en el seu dia a dia.

Com a conseqüència d'aquestes noves necessitats, empreses de confiança com MediaMarkt estan donant resposta a totes aquestes preocupacions tècniques o de servei amb equips de professionals orientats al món online i serveis específics per a dispositius mòbils, sota la marca MediaMarkt Service. Posa tots els seus esforços en la resposta immediata a tots aquests problemes i preocupacions.

En l'últim any, MediaMarkt Girona ha fet més de 1.500 serveis de reparacions, entre els quals s'hi inclouen les reparacions de pantalla en menys de 2 hores o canvis de bateria. Tot des de la mateixa botiga de Girona i amb el compromís de MediaMarkt Service al darrere. A més, el seu servei ofereix també temes de seguretat, com la instal·lació d'antivirus per mantenir fora de perill tant el dispositiu com tota la informació que hi emmagatzemem, assegurances de robatori o pèrdua amb possibilitat d'obtenir un mòbil de substitució.

El telèfon mòbil és una eina que no podem deixar de banda i cada vegada més estès, i a més com a usuaris sempre volem l'última tecnologia i adaptar-nos als canvis. La prova és que a l'Estat l'any passat, fins a gairebé 10 milions van canviar d'operador de telèfon mòbil segons un informe de la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència, unes xifres que mai abans s'havien assolit.