Twitter ha presentat el major redisseny de la plataforma dels últims cinc anys, pel que simplifica l'experiència d'usuari a la pàgina web, que s'assembla més a la mòbil, i potencia els continguts, tant els favorits com els que estan per descobrir .

Abans d'introduir els canvis, la companyia va realitzar proves temporals d'alguns dels nous elements, per "assegurar-se que la nova pàgina reflecteix com fas servir Twitter". Es tracta, com explica, del major redisseny de la plataforma en els últims cinc anys.

El nou disseny de tres columnes està enfocat a que la navegació per la pàgina web sigui "més ràpida i senzilla" així com "més personalitzada", com ha informat la companyia en un comunicat.

En aquest sentit, Twitter.com ha ampliat els Missatges Directes perquè l'usuari disposa en el mateix lloc l'enviament de missatges i totes les converses, i també ha simplificat l'accés als continguts favorits dels usuaris, com els marcadors o les llistes , que apareixeran desplegats a la columna de l'esquerra.

Les tendències es mostren en una columna a la dreta, amb la barra de cerca a la part superior i sota, els suggeriments d'usuaris. El redisseny ha introduït l'apartat de Explorar present en les aplicacions, i potencia els continguts de vídeo en directe i els moments locals -personalizados segons el lloc en què es trobi el usuari-.

A la columna central romanen, en la part superior, el requadre de publicació i sota d'aquest la vista dels continguts de la pàgina d'inici.

Una altra de les novetats que introdueix el nou disseny és una forma més senzilla de moure's entre comptes. D'aquesta manera, l'usuari que disposi de diversos perfils a la plataforma podrà accedir-hi des de la columna de navegació.

El redisseny manté la possibilitat d'establir un mode obscur, però introdueix, a més, diferents temes i opcions de colors, així com dues opcions per al mode fosc.