L'anunci de l'aplicació dura uns 15 segons i comença llançant una pregunta clara: “La teva parella és honesta amb tu?”. A continuació, les imatges mostren com aquesta aplicació permet esbrinar la resposta: en instal·lar-la en el telèfon mòbil de la dona, l'home coneix la seva ubicació exacta. Curiosament, en el cas de la parella que protagonitza el comercial, allò que apareix en la pantalla d'ell és que ella es dirigeix a un hotel. El vídeo publicitari acaba així, donant a entendre que la dona anava a reunir-se amb el seu amant en aquest hotel i que gràcies a aquesta aplicació, ‘Family Locator’, el nuvi enganyat ha pogut saber la veritat. “La teva parella és honesta amb tu?”. Resposta: no.  Aquesta aplicació, segons la pàgina oficial de l'empresa anglesa que l'ha desenvolupat, no ha estat creada amb el propòsit de controlar als cònjuges. Segons informa El Periódico, del mateix grup editorial que Diari de Girona, es tracta d'una eina que usen més de 70.000 famílies per a conèixer on estan fills menors d'edat. No obstant això, almenys a Espanya es promociona per a un servei pervers i diferent del que ha motivat oficialment la seva distribució.