"Sempre reps molt més del que dones", aquest és l'eslògan d'enguany de La Marató de TV3 que estarà dedicada a les malalties mentals greus i que es farà el pròmim 14 de desembre.

Carles Manteca, director de Programació i Antena de TVC, va assenyalar: "Presentem per primera vegada un espot que és un referent i que marca l'inici d'un moment especial de la societat catalana. L'espot de La Marató és un esdeveniment social i aquesta vegada hem anat un pas més enllà" (una referència a l'aposta de qualitat, de mitjans tècnics i artístics i de difusió que s'ha fet). "És una pel·lícula digna de sèries de prime time de les nostres cadenes", va afegir. També va explicar que aquest és un exemple de la manera com s'entén la publicitat a TV3, "on també és una eina per transmetre valors". En aquesta edició s'ha fet un gran esforç de mitjans per fer un espot amb un guió molt cinematogràfic, que combina material documental i enregistrat, i que té una versió curta per a televisió i una de llarga, d'uns cinc minuts aproximadament, que es podrà veure per Internet i als cinemes.

Abel Folch, Lluís Soler, Rosa Novell i Manel Dueso són alguns dels actors que han col·laborat en aquest treball fet a tres bandes i on tothom ha participat de manera totalment desinteressada.

La creativitat és de Bassat Ogilvy, la realització d'Ovideo i TV3 hi ha participat amb els serveis tècnics i artístics. Lluís Bassat, president d'honor del grup Bassat Ogilvy, va recordar ahir durant la presentació una frase de David Ogilvy: "Per tenir una gran campanya cal tenir un gran client, i TV3 és el client amb qui podem anar més enllà".