TV3 ha mantingut al febrer els liderats de l'audiència i del rànquing de programes. Ha pujat 3 dècimes en relació amb el gener, fins al 14,5% de quota, ha estat líder 19 dies dels 28 del mes, i es manté ja en primer lloc l'últim mig any, des del setembre del 2010. TV3 manté també el liderat del rànquing dels 40 programes més vistos i els seus canals temàtics, infantil i esportiu, i puja en quota d'audiència. D'altra banda, el consum de vídeos als portals arriba a 1.500.000 hores i la web de TV3 se situa en el lloc número 34 de les més visitades al llarg de l'últim trimestre del 2010.

Segons dades de Kantar Media, TV3 ha obtingut, al febrer, el 14,5% de quota, tres dècimes més que al gener, i amb 2,2 punts de diferència en relació amb Telecinco, la segona cadena classificada, que ha obtingut el 12,3. TVE ha quedat en tercer lloc, amb l'11,1%; Antena 3, en quart lloc, amb el 9,6%; La Sexta i Cuatro, en cinquè i sisè lloc, amb el 6,4% i el 5,9%, respectivament. La 2 ha obtingut el 2,3%, i el 33, l'1,3%.

Pel que fa al rànquing de programes, TV3 el continua liderant de manera destacadíssima, amb un total de 20 entre els 40 més vistos al febrer a Catalunya. TVE n'ha situat 7, Tele 5 i La Sexta n'han situat 4 cadascuna; Antena 3 n'ha situat 3; i Cuatro n'ha situat 2. Entre els espais amb més audiència destaquen la transmissió del partit de la Champions Arsenal-Barça, que amb una mitjana d'1.785.000 espectadors i el 51,7% de quota va ser la lider, i d'altres espais com Crackòvia, APM?, No me la puc treure del cap o el Polònia: especial 5 anys.

Pel que fa a Espanya, La 1, amb una quota mitjana de pantalla del 15,1 per cent, va aconseguir el febrer i per setè mes consecutiu ser la cadena més vista, seguida de Telecinco (14,4 per cent) i d'Antena 3 (11,3 per cent). Telecinco puja un punt, sobretot gràcies a l'estrena de la nova temporada de Aida, el passat diumenge, el concurs Pasapalabra, Sálvame Deluxe i la sèrie estrenada aquest febrer, Ángel o Demonio.