La Sexta continua amb la remodelació de la seva família de canals i ha presentat la nova imatge de La Sexta2, que a partir d'avui passarà a convertir-se en un canal en el qual "la realitat superarà la ficció", amb més de 600 hores de producció pròpia, amb set hores diàries de documentals basats en la realitat. Per aquest projecte, la cadena ha comptat amb la col·laboració de les productores Globomedia, Media 3.14, Mediapro, Bainet i El Terrat, que estrenaran al canal el seu particular punt de vista sobre la vida diària dels espanyols a través de programes que reflectiran la vida als barris, bars, hotels, pisos compartits i fins i tot oficines dels espanyols. "Es tracta de reflectir la vida de persones de debò, que no els tanquen en cap lloc", va indicar el director general de la cadena, Juan Ruiz de Gauda durant la presentació de la remodelació del canal, en la qual va mostrar una confiança plena en el treball de les productores. "La nostra confiança en les productores és sagrada. Som la tele de les productores", va indicar. Per la seva banda, el director de La Sexta, Antonio García Ferreras, va assenyalar que La Sexta2 és "un petit canal per començar", però amb "una gran ambició". Per la seva banda, el director general de la cadena va insistir que es tracta d'una aposta "valenta" i "diferent" dins del panorama televisiu. Entre les properes estrenes de la Sexta2 figuren Este es mi barrio, Bares, qué lugares, Decora tu interior, Hoteles con encanto, Mundo oficina, Carreteras secundarias i Piso compartido. A més, al canal podran veure's noves entregues de programes com Vidas anónimas i Hoy Cocinas tú.