Una mitjana de 9,2 milions de persones van seguir dilluns a la nit el debat electoral que va enfrontar els candidats a president del Govern del PSOE, Ciutadans i Podem, i la vicepresidenta Soraya Sáenz de Santamaría, com a representant del?Partit Popular. El debat, que es va poder seguir simultàniament per Antena 3, La Sexta i a través de la xarxa al portal Atresplayer, va aconseguir així convertir-se en l'emissió televisiva més vista de l'any.

El minut d'or de la nit, el moment que va aplegar més espectadors davant de la petita pantalla, es va produir a les 22:39 hores, quan 10.426.000 persones seguien el debat per alguna de les dues cadenes, el que representa el 51,3% de tots els que veien la televisió en aquest moment, segons informa Barlovento Comunicación amb dades de Kantar Media.

Antena 3, amb 5.027.000 televidents i una quota de pantalla mitjana del 26,2%, va ser el canal més seguit per escoltar les propostes que Sáenz de Santamaría, Pedro ?Sánchez, Pablo Iglesias, Albert Rivera van exposar durant el debat moderat per Ana Pastor i Vicente Vallés. Per la seva banda, La Sexta va concentrar a 4.206.000 espectadors, una mitjana del 22% de totes les persones que van veure la televisió entre les 22.00 hores i les 00.17 de la matinada. Durant el debat, 16.729.000 persones van connectar en algun moment amb alguna de les dues cadenes.

Èxit a les xarxes socials

A més de convertir-se en l'espai televisiu més vist de l'any, el debat també va aconseguir un resultat rècord a les xarxes socials. A Twitter es va convertir en l'emissió televisiva més comentada de l'any amb 2,5 milions de piulades, a un ritme de 12.000 per minut.