10 de novembre de 2017
10.11.2017

Paula Vázquez i Saúl Craviotto fitxen per ser presentadors a la plataforma Netflix

?Comentaran per a Espanya la segona edició del concurs de resistència «Ultimate Beastmaster»

10.11.2017 | 00:39
Una imatge de la primera edició del concurs «Ultimate Beastmaster».

Espanya competirà a la segona edició de Ultimate Beastmaster, un concurs original de Netflix, i el seu equip serà presentat i comentat per Paula Vázquez i el piragüista olímpic Saül Craviotto. Amb proves que en alguns casos s'assemblen a la del mític Humor amarillo, encara que els qui les han de superar són concursants molt més preparats físicament, Ultimate Beastmaster s'estrenarà el 15 de desembre a la plataforma audiovisual a tot el món, segons ha informat Netflix en una nota.

Amb aquest nou projecte, Paula Vázquez torna al format concurs després de reaparèixer a la televisió amb El puente (#0 de Movistar +), mentre que el policia i esportista olímpic Saül Craviotto ha guanyat popularitat demostrant les seves habilitats culinàries a Masterchef Celebrity, la versió amb famosos del popular talent gastronòmic de TVE.

En aquest segon lliurament del concurs-espectacle de deu episodis hi ha cent participants d'Espanya, França, Itàlia, Xina, l'Índia i els Estats Units, als quals se sumaran els amfitrions de Corea del Sud, Mèxic i Brasil, que afegiran comentaris sobre la competència i culminaran en nou versions locals personalitzades del show. En cada episodi, els concursants tindran l'oportunitat d'executar un dels recorreguts d'obstacles més exigents físicament, dissenyats per «The Beast».

Al final de cada lliurament, un «Beastmaster» serà coronat i en l'episodi final de la temporada, els nou guanyadors individuals de cada programa competiran entre ells per la possibilitat que un concursant es converteixi en el nou «Ultimate Beastmaster».

Dave Broome, Sylvester Stallone, Yong Yam i Kevin-King-Templeton són els productors executius d'aquest programa que està produït per 25/07 Productions i Dave Broome per Netflix.

La primera edició de Ultimate Beastnaster, estrenada el passat mes de febrer, es va convertir en tot un èxit per a la plataforma nord-americana que, amb aquesta incusió, ha fet un pas més en la seva estratègia per oferir més que sèries i pel·lícules.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema