TV3 ha tornat a acabar el mes com a líder destacada d'audiència, segons dades de Kantar Media. Aquest mes de febrer, la televisió pública de Catalunya ha aconseguit una quota del 14,7%, a molta distància de la resta de cadenes i amb el segon millor resultat de la temporada, darrere de l'octubre del 2017. Aquest ha estat el millor febrer des del 2012. Així mateix, ha estat la cadena que més ha crescut i ha superat en 4,8 punts la segona cadena classificada, Antena3, i en 5,9 la tercera, Telecinco. Així mateix, TV3 ha situat 21 programes a la llista dels 40 espais més vistos del mes, 15 dels quals es troben entre els 20 primers del rànquing. La llista l'encapçala la transmissió del partit de la Lliga de Campions entre el Chelsea i el FC Barcelona, jugat el 20 de febrer. Pel que fa a les audiències globals a Espanya, Telecinco segueix líder amb una mitjana del 12,89% de quota de pantalla, a poca distància del segon, Antena 3, amb un 12,86%.

D'altra banda, el consum televisiu a Espanya s'ha situat al febrer en una mitjana de 262 minuts al dia per persona, és a dir, quatre hores i 22 minuts, fet que suposa un augment d'un minut respecte al gener i 14 més que el febrer de l'any passat, convertint-se en el tercer mes de major consum de la història, segons l'anàlisi mensual de Barlovento Comunicación, en base a dades de Kantar Media.

En concret, dels 262 minuts, un total de 256 (quatre hores i 16 minuts) corresponen a consum de televisió lineal, i sis a televisió en diferit. D'aquesta manera, els convidats (espectadors no residents a la llar) suposen el 5 per cent del consum total.