El grup Atresmedia ha renovat la seva plataforma de vídeo Atresplayer, que compta ara amb un nou disseny i funcionalitats, més qualitat d'imatge i so, i la possibilitat de descàrregues de contingut offline, entre altres novetats. Així ho va donar a conèixer ahir el grup de comunicació. En relació amb els continguts, la companyia va explicar que el nou Atresplayer ofereix els continguts de Atresmedia Televisió i va afegir que Flooxer, la marca més jove de Atresmedia, s'integra a la plataforma produint continguts que es distribuiran en Atresplayer. La plataforma comptarà ara amb més directes i més actualitat, amb emissions en viu exclusives; continguts extra dels programes i sèries del grup; i clips curts de sèries i programes perquè l'usuari accedeixi a tota l'oferta de vídeo des d'un mateix lloc.

Així mateix, la nova plataforma atorga a partir d'ara el control a l'usuari perquè decideixi quan veure el contingut i com. «Sense publicitat, sense talls ni interrupcions, multidispositiu, tot el catàleg complet, amb les noves funcionalitats i continguts exclusius per a una experiència total», ha subratllat el grup.