02 de maig de 2019
02.05.2019
Diari de Girona

TV3 lidera l'audiència del mes d'abril amb una quota del 13,5%

La televisió pública ha superat en 3,2 punts la segona cadena classificada, Telecinco, amb 15,6%

01.05.2019 | 23:51
«Les de l'hoquei», una de les estrenes de l'abril.

TV3 ha tancat el mes d'abril liderant l'audiència a Catalunya, segons dades de Kantar, i ja són 21 mesos consecutius, el rècord de la cadena. Al llarg del mes, TV3 ha aconseguit una quota del 13,5%. Ha superat en 3,2 punts la segona cadena classificada, Telecinco, i en 3,5 punts, la tercera, Antena3. D'aquesta manera, la televisió pública continua sent líder en les franges de day time, amb una quota del 13,2%, 1,7 punts per sobre de la cadena classificada en segon lloc, Antena3, i de prime time, amb una quota del 15,6%, i supera en 5,4 punts Telecinco.

Un mes més, els telenotícies es mantenen líders en totes les edicions i han encapçalat el rànquing dels programes més vistos del dia en 25 ocasions, 17 de les quals ho ha fet el TN vespre; 7 el TN cap de setmana vespre i 1 el TN migdia. 10 dels 15 programes més vistos del rànquing del mes són de TV3. A banda dels especials informatius de les eleccions, el TN vespre, del dia 3, ocupa el cinquè lloc dels més vistos, amb una quota del 29,1% i 778.000 espectadors; el TN cap de setmana vespre, del dia 7, és el novè de rànquing, amb una quota del 21,6% i 615.000 espectadors. El TN migdia del 9 d'abril es troba en l'onzè lloc, amb 481.000 espectadors i una quota del 27,7%. I el catorzè és el TN cap de setmana migdia del dia 28, amb una quota del 26,8% i 462.000 espectadors.

Entres les estrenes destaca la sèrie del prime time dels dilluns, Les de l'hoquei, que ha estat el 15è programa més vist del mes, en el capítol d'estrena que va fer una quota del 15,6% i el van veure 459.000 espectadors. Va tenir un gran èxit entre els joves, amb una quota del 31,8%. Persona infiltrada presentat per Anna Simon, també va tenir una bona acollida, amb 402.000 espectadors i un 16,7%.


Telecinco, líder a Espanya

En el conjunt d'Espanya, Telecinco va tornar a ser líder d'audiència a l'abril per vuitè mes consecutiu amb un 14,4% de quota de pantalla (va cedir 0,2 punts), encara que les emissions més vistes van ser els debats electorals emesos a La 1 de TVE i Antena 3. De fet, l'emissió més vista del mes d'abril va ser el debat electoral emès a La 1 el dia 22, amb 7.246.000 espectadors i una quota del 35,8%.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook