Amazon Prime Video estrenarà la sèrie documental espanyola El corazón de Sergio Ramos el proper 13 de setembre. La producció seguirà el futbolista de la selecció espanyola i del Reial Madrid a través de la seva vida quotidiana durant la temporada 2018-2019, una de les més dures per a l'equip.

La sèrie és un exemple més de com Amazon pretén atraure els aficionats a l'esport, un element demogràfic clau per a qualsevol cadena de televisió, tradicional o de streaming, després de l'èxit de All or Nothing: Manchester City i una altra sèrie espanyola, Six Dreams, basada en La Lliga i guanyadora d'un Emmy.

La plataforma sap emprar l'esport per guanyar-se al públic dels països en els quals es pretén instal·lar. Aquesta estratègia és la diferència més marcada entre Amazon Prime Vídeo i els seus rivals, per als quals l'esport ocupa un lloc secundari. «El futbol té tants fans que té molt sentit que incloure-ho en la nostra estratègia: no només comèdies i drames i documentals, sinó l'esport com un gènere en si mateix», explica Geòrgia Brown, directora de sèries europees de la plataforma.

En la carrera per guanyar-se el seu tros del mercat espanyol, Amazon no té com a objectiu que aquests continguts funcionin a tot el món, a diferència d'altres plataformes, fet que explica la seva afició per realitzar continguts futbolístics pensats a cada país.