L'edició digital de Neomotor, el canal dels diaris de Prensa Ibérica dedicat al món del motor, es converteix en el portal més gran especialitzat del sector gràcies a la integració de motorzeta.com, el web de motor del Grup Zeta. Amb aquesta integració, conseqüència de la compra per part de Prensa Ibérica del Grup Zeta i totes les seves capçaleres, tot l'equip de Motor Zeta s'incorpora a la redacció de Neomotor, una de les més completes i professionals del sector a Espanya, el que permetrà ampliar l'oferta de neomotor.com i oferir més i millor informació a tots els lectors i aficionats.

L'entrada de motorzeta.com a Neomotor suposa un important pas endavant en l'estratègia d'integració de continguts entre Prensa Ibérica i Grup Zeta. El nou i ampliat equip treballarà sota la coordinació del responsable de Neomotor, Vicente Montoro.

La reforçada redacció de Neomotor potenciarà també els suplements de motor en paper que ja es publicaven setmanalment a les edicions impreses dels diaris de Prensa Ibérica i que començaran a publicar-se també en tots els diaris del Grup Zeta, inclòs l'esportiu Sport. En el cas d' El Periódico de Catalunya, que compta amb Airbag, el suplement de motor degà de la premsa a Espanya, s'afegirà a aquesta arrelada capçalera el segell de Neomotor, comú a tot el grup

Aquesta integració permetrà a Neomotor potenciar les seves informacions d'actualitat, competició, economia, trending, innovació i tot allò relacionat amb el sector, i tot plegat per oferir als lectors un web de màxima qualitat i gran projecció de futur.

Prensa Ibérica, que va adquirir el passat mes de juny el Grup Zeta, suma 2,3 milions de lectors diaris en paper i gairebé 300.000 exemplars de difusió. A Internet els diaris del grup arriben als 25 milions d'usuaris únics.