Mercadona llança un nou producte per als amants del dolç

Aquest producte destaca entre els cinc nous articles que la cadena de supermercats ha llançat al mercat aquest mes de març

Exterior d'un supermercat Mercadona.

Exterior d'un supermercat Mercadona. / MERCADONA

Alexandra Costa

Hi ha un nou producte als lineals de Mercadona que agradarà entre els fidels a aquest supermercat. Una de les gammes d'articles més venudes per la companyia que dirigeix Juan Roig són les cremes de fruits secs i, en concret, la de cacauet, tant en la seva versió normal com en la cruixent. Doncs bé, a aquesta crema li surt una rival perquè Mercadona ha llançat la crema de festuc.

Sabut és que la cadena de supermercats aposta per una renovació periòdica del seu assortiment de productes. El cas més recent és la retirada d'una colònia que agradava a molts consumidors. Ara ha revelat les noves novetats del març. Hi ha cinc articles nous en els prestatges, però el que més ha cridat l'atenció és el de la crema de festucs, ideal per a esmorzars, berenars i, per què no, per menjar-se-la tan sols amb la cullera.

La crema de festuc de Mercadona.

La crema de festuc de Mercadona. / Mercadona

Aquesta crema conté un 45% de festuc i 44,6 grams de sucres per cada 100 grams de producte. La cadena de supermercats comercialitza l'article en un format de 200 grams per pot i té un preu de 3,90 euros.

Quant al seu valor nutricional, per cada 100 grams de producte l'aliment conté 573 kcal, 9,3 grams de greixos saturats, 3 grams de fibra alimentària i 9,7 grams de proteïnes, així com els sucres ja esmentats.