Oferta TReSC: -10% descompte Esmorzar i visita a Empordàlia

Esmorzar i visita a Empordàlia
El Club del Subscriptor ofereix als seus subscriptors un 10% de descompte a l'esmorzar i visita a Empordàlia.
*Descompte limitat a dues persones per subscriptor.
Empordàlia és la unió de petits productors de la comarca de l’Empordà, que treballem la terra des de fa moltes generacions. El nostre compromís no és cap altre que saber reunir en cada ampolla bagatge i qualitat.
Elaborem Vins DO Empordà i Oli d’oliva extra verge (DOP Oli de l’Empordà).
Ens amara el vent de tramuntana, una geografia rocallosa, poca pluja generosa i la salabror del mar proper.
Formem una gran família que treballem un terrer d’oliveres centenària i ceps autòctons i antics tal i com els nostres avis i besavis ens van ensenyar, amb el respecte a la terra, seguint els mateixos valors i continuant el mateix camí per les generacions futures.
Comença la visita amb un esmorzar amb productes de l’Empordà maridats amb els nostres vins. Tot seguit, visita el nostre celler. Pels amants del vi, l’oli i el bon menjar!
La visita és en grup i es duu a terme en català, si voleu fer la visita en una altra llengua, si us plau, contacteu-nos.
*Enllaç: https://botiga.empordalia.com/producte/visita-i-tast-de-vi-i-oli/
Podeu aconseguir el codi promocional a les nostres oficines, o bé trucar al 972 20 20 66 (de dilluns a divendres, de 9 a 13 hores), o bé per correu a subscripcions@ddg.cat. Promoció limitada.
- El consell d'un expert en seguretat que sorprèn els usuaris: No deixis la clau al pany a la nit
- La Policia Municipal d'Olot, pionera a Catalunya en participar en un intercanvi formatiu amb la Nacional Francesa
- POLÈMICA: Un bar comença a cobrar 10 euros per veure els partits en el seu local
- «Pensava tenir un sobresou del futbol; i ara estic a un pas de viure'n al 100%»
- Els Mossos xifren en 400 els multireincidents que delinqueixen a la Regió de Girona
- «Jo no volia ser monja, vaig pensar que no aguantaria ni un dia»
- Un assessor de Mazón 45 minuts abans de l’Es Alert: «Hi haurà un munt d'afectats»
- Veïns de Salt ja havien entrat una instància a l'Ajuntament queixant-se dels sorolls de l'autopista