
ACN
Vídeo: Treballadors de Nestlé de Girona es concentren en contra de l'ERO que afectarà 178 empleats a Catalunya
Treballadors de Nestlé de les fàbriques de Girona i Reus s'han concentrat aquest divendres al migdia davant les plantes per tal de mostrar el seu rebuig a l'expedient de regulació d'ocupació (ERO) presentat per la companyia que afectarà 178 empleats a Catalunya. Més informació



